خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۵۶

رییس سازمان بازرسی کل کشور با صدور پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا متن پیام به شرح زیر است:

«وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ» نویدبخش پیروزی ملت‌های مجاهد است که با توکل بر خداوند و تکیه بر توان خود، ظلمات طاغوت را کنار می‌زنند. امت شهیدپرور ایران اسلامی از سال ۴۲ و آغاز نهضت مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، مصداقی از آیه شریفه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» را با لبیک به ندای فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) نمایان کرده و با سر دادن شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند تا بارقه امیدی در دل همه مستضعفان عالم ایجاد گردد.

اکنون بسی مسروریم که در سایه استقلال و آزادی، جایگاه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی به اعتراف دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم، روزبه‌روز ارتقا یافته و موجب برهم خوردن نقشه‌ها و معادلات بین‌المللی استکبار جهانی شده است.

همان‌گونه که همگان شاهدیم پس از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تمام قدرت‌های جهانی با طرح‌ریزی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم سعی در سرنگونی این نظام الهی داشتند اما تاکنون با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری و با حضور ملت همیشه در صحنه تمام این دسیسه‌ها با شکست مواجه شده است و امسال سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب را همه با هم جشن می‌گیریم تا مشت محکم دیگری بر دهان مستکبران بکوبیم و با عزمی جزم در آستانه اربعین پیروزی انقلاب، بیش از پیش مبارزه با ظلم و فساد را در دستور کار خود قرار دهیم. البته همان‌طور که رهبر فرزانه‌مان فرمودند فساد همچون اژدهای هفت‌سر افسانه‌ها است که از بین بردن آن به‌راحتی امکان‌پذیر نیست ولی حتماً باید انجام شود.

 این‌جانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه همکاران گرامی و هم‌میهنان عزیز، از ملت سرافراز ایران دعوت می‌کنم تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و با نمایش وحدت و اتحاد ملی، دشمنان زبون انقلاب اسلامی را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های شوم اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین جامعه ناکام و مأیوس کنند.

ناصر سراج

رئیس سازمان بازرسی کل کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز