خبرگزاری کار ایران

بیانیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۸۶

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بحول قوه الهی، حضور مردم درراهپیمایی ٢٢ بهمن امسال از همیشه گرمتر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد»

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است، امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ٣٩ سال که از عمر با برکت و افتخار آمیز آن می‌گذرد توانسته است به رغم تمامی موانع، سختی‌ها، دست اندازی‌ها و توطئه‌هایی که امریکا و هم پیمانانش از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون بر علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل ها و ترفندهای مختلف طراحی و اجرا نموده اند فایق آمده و ایران  اسلامی توانسته است با بر هم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیرگذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای را تحکیم بخشد و ندای حق طلبانه ملت های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند. رمز توفیق ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسؤلین نظام است.

یوم الله ٢٢ بهمن ماه روزی است که ولایت پذیری، خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به بار نشست. دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن نقطه عطف و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. در طلیعه روزهای درخشان فجر از همه چیز شایسته تر تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح فداکار آنهاست.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن تبریک  ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که با ایثار و از خودگذشتگی خود پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند با اعلام حضور مسئولین و همکاران ستاد در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی جهت  شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است دعوت بعمل می آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز