خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

ایران همچنان به اقدامات هسته‌ای خود ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۹۴۲

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توافق هسته‌ای را یک توافق بسیار بد خواند و گفت: هیچ چیز مانع اهداف نظامی ایران نشده و ایران به فعالیت های هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از ترند نیوز ایجنسی آذربایجان، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: «همه تلاش‌های ما برای جلوگیری از بروز یک جنگ است اما با توجه به وضعیت خاورمیانه جدید ارزیابی‌های گذشته که به احتمال کم بروز یک جنگ مربوط می‌شد به راحتی ارزیابی‌های بی ربطی به نظر می‌رسند.»

وی مدعی شد: « یک جنگ می‌تواند هر زمانی اتفاق بیفتد. اگر یک زمان از جبهه‌های لبنان حرف می‌زدیم باید بگوییم دیگر یک جبهه وجود ندارد. الان شاهد ایجاد جبهه‌های شمالی هستیم.»

«لیبرمن» مدعی شد: «از نظر اسرائیل، ارتش لبنان و نیروهای حزب‌الله، یک نیروی نظامی هستند و در صورت وقوع جنگ احتمالی در آینده حزب‌الله، منافع امنیتی لبنان را به خطر می‌اندازد.»

وی همچنین مدعی شد که « هیچ کس در دنیا چه در مسکو و چه در واشنگتن، نمی‌تواند موضع اسرائیل در قبال ایران و حزب‌الله را تضعیف کند. تمام تلاش‌های حزب‌الله برای بی‌اعتبار کردن ما در سطح بین‌المللی، شکست خواهد خورد.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: « اگر جنگی در شمال اسراییل در بگیرد، جبهه آنها فقط لبنان نخواهد بود بلکه سوریه را نیز شامل خواهد شد.»

وی لبنان و سوریه را  یک جبهه واحد خواند و در ادامه مدعی شد: «گمان نمی‌کنم سوریه بتواند از اینکه به جنگ با اسرائیل کشیده نشود جلوگیری کند. نبرد جدید در جبهه شمالی، به شدت برای منطقه بد است.»

«لیبرمن» به تصویر جنگ رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ هم اشاره کرد و مدعی شد: « در آن زمان شهروندان بیروت در ساحل نشسته بودند اما اسرائیلی‌ها در تل‌آویو داخل سنگرها، پناه گرفته بودند. اگر قرار است مردم تل‌آویو در پناهگاه باشند، مردم بیروت هم باید مجبور شوند به پناهگاه‌ها بروند.»

لیبرمن در این نشست توافق هسته‌ای ایران را یک توافق بسیار بد خواند و مدعی شد: « واقعیت را باید دید. دیدیم که یک توافق هسته‌ای با کره شمالی توانایی‌های هسته‌ای کره‌شمالی را به کجا رساند. این توافق حتی بدتر از توافق کره شمالی است. هیچ چیز مانع اهداف نظامی ایران نشده و آنها نیز به اقدامات هسته‌ای خود ادامه می‌دهند.»

وزارت جنگ اسرائیل در گزارش‌های اخیر خود اعلام کرد که حزب الله راکت و  موشک دوربرد دارد که در بیروت و دیگر انبارهای خارج از لبنان وجود دارند و قادرند کلاهک‌های بزرگی را با سیستم‌های ردیابی قوی که می‌تواند همه اسرائیل را پوشش دهد، حمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز