خبرگزاری کار ایران

رحیمیان در هفتمین کنگره سراسری جمعیت ایثارگران:

شایعه‌پراکنان عضو حزب شیطان هستند/ برخی آقایان مرز خود را با آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۰۷

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کسانی که در جامعه ترسف وحشت، اغتشاش و شایعه پراکنی می کنند عضو حزب شیطان هستند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رحیمیان در هفتمین کنگره سراسری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان این که معتقدم قبل از اخلاق، احکام اهمیت بیشتری دارد گفت: در پزشکی از احکام پزشکی و بایدها و نبایدها غفلت می‌کنند و ابتدا به شایدها و نبایدها می‌پردازند.

وی با اشاره  به قرآن کریم احزاب را دو دسته دانست عنوان کرد: طبق آیات سوره‌های مائده و مجادله بیشتر از دو حزب نداریم. یک حزب حزب‌الله و دیگری حزب‌ الشیطان است.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود:شاخص‌های هر یک در قرآن مشخص است و هر تشکل و تجمعی هم در ذیل این دو حزب قرار بگیرند در شمار همان حزب قرار می‌گیرند.

رحیمیان با اشاره به آیات ۵۶ و ۵۷ سوره مائده اظهار داشت: ولایت مطلقه بر انسان فقط و فقط محدود به خدا، رسول خدا و امیرالمومنین است و هر فرد ولی خود را خدا، رسول، امیرالمومنین و فرزاندن ایشان قرار دهد عضو حزب‌الله است.

وی تاکید کرد:البته ولایت فقیه در زمان غیبت طبق فرمایش امام در طول ولایت رسول و امیرالمومنین و ائمه هدی است و ولایت کسی را نمی‌یابید که به مبدا و معاد ایمان دارد و در عین حال با دشمنان خدا دوست باشد.

به گفته وی خودپرستی، مقام‌پرستی و حزب‌پرستی از مظاهر شرک است که اگر گرایش به حزب و بت نفس، بت رفاقت، بت فرزند، بت برادر و بت قومیت را بگیرد به شرک مبدل می‌شود.

رحیمیان ادامه داد: هر نوع تولی‌گری به غیر خدا اگر در عرض ولایت خدا، رسول، ولی خدا و ولایت فقیه قرار بگیرد به عکس خود مبدل شده و تبدیل به شرک می‌شود. احزابی که هر کدامشان به یک بعد تبدیل می‌شوند و در عرض خدا و اهداف الهی قرار می‌گیرند طبق فرمایش قرآن در حزب شیطان قرار می‌گیرند.

رحیمیان در خصوص حوادث سال ۸۸  عنوان کرد  مشکلی که با این آقایان داریم این است که مرز خود را با دشمنان خدا، رسول و ائمه هدی و یهود، نصارا، آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص نمی‌کنند.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد:آقایان مرز خود را با کسانی که قرآن را تخیلات ذهن رسول خدا دانسته‌اند و زیارت عاشورا را منشا تقاتل شیعه می‌دانند روشن نمی‌کنند و همیشه آرزوی ما این بوده است که این مرزها توسط این آقایان انجام شود. این در حالی است که قرآن از ابتدا مرز بین اسلام، کفر و نفاق را مشخص کرده است و اصلا دوستی هم نباید بین جریان ایمان با دشمنان خدا وجود داشته باشد.

وی افزود:بحمدالله چنین تشکل‌هایی را در جامعه اسلامی داریم که ویژگی‌های قرآن را دارند و ان شاءالله مصداق حزب‌الله با شاخص‌های حزب‌اللهی با تولی نسبت به ولایت الله و اولیای الهی و تبری از غیرخدا داریم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز