خبرگزاری کار ایران

جمالی نوبندگانی:

وزیر فرهنگ درباره مسائل رخ داده در جشنواره‌های تئاتر و موسیقی فجر گزارش دهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۳۷

نماینده مردم فسا از ویر فرهنگ و ارشاد خواست تا گزارشی درباره اتفاقاتی که در جشنواره تئاتر و موسیقی فجر رخ داده، گزارشی به مجبس ارائه دهد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد جمالی نوبندگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به سرمازدگی محصولات باغداران فسا باید استمهال وام این باغداران را مورد توجه قرار دهند، زیرا ۱۰۰ خانوار گرفتار این مشکلات هستند.

نماینده مردم فسا در مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به راه اندازی فرودگاه از فسا اهتمام ورزد بیان کرد: دولت باید برای پرداخت وام به سیل زدگان سال گذشته فسا جدیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه بودجه بهداشت و درمان باید مورد توجه دولت قرار گیرد، و به جای اوراق لازم است که نقدینگی صددرصدی را برای این حوزه در نظر بگیرند، زیرا جان مردم مهمترین اولویت است و با هیچ موضوعی قابل مقایسه نیست، افزود: باید عملیات احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی فسا پایان یابد.

جمالی نوبندگانی با اشاره به مشکلاتی که در جشنواره‌های تئاتر و موسیقی فجر رخ داده است، گفت: از وزیر فرهنگ می‌خواهیم تا در این زمینه گزارشی را به مجلس ارائه دهد و با تدبیر مانع از تکرار چنین سوءاستفاده‌هایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز