خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خوی:

حوادث اخیر هشداری برای سران قوا و مسئولان است/رییس‌جمهور اقدامات لازم را برای بهبود معیشت فرهنگیان انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۶۷

نماینده مردم خوی حوادث اخیر را هشداری برای مسئولان دانست و گفت: عده‌ای از فضای به وجود آمده و مطالبات به حق اقتصادی مردم سواستفاده کرده و با اغتششات در صدد لطمه زدن به جایگاه کشور بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید تقی کبیری در جلسه امروز مجلس، در نطق میان دستور خود با تسلیت به بازماندگان جانباختگان حادثه نفت‌کش سانچی، گفت: در روزهای اخیر شاهد حوادث ناگوار در برخی از شهرهای کشورمان بودیم که عده‌ معدودی از فضای به وجود آمده و مطالبات به حق اقتصادی مردم، سوءاستفاده کرده و با اغتشاشات، سوزاندن پرچم ایران، مساجد و حسینیه‌ها و حمله به مردم در صدد لطمه زدن به جایگاه کشور بودند.

نماینده مردم خوی ادامه داد: منافقان، سلطنت‌طلبان و رسانه‌های خارجی و آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل ذوق‌زده شده و سعی کردند بر این موج سوار شده تا اهداف شوم خود را دنبال کنند.این خیال باطل است. اینجا کشور امام زمان است و مردم هوشیار، بیدار، زمان‌شناس و حامی جدی نظام، رهبری و کشور هستند.

وی افزود: حوادث اخیر هشداری برای مسئولان به ویژه سران سه قوه و مسئولان است که باید تمام تلاش خود را در رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم تمرکز کنند تا پاسخ شایسته برای حضور میلیونی مردم در شهرهای مختلف در دفاع  از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بدهند.

نماینده مردم خوی در رابطه با وضعیت فرهنگیان و بازنشسته‌ها گفت: از رییس جمهور در خواست می‌کنم که اقدامات لازم  را جهت بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام دهد.

 وی در پایان با تاکید بر اینکه وزیرآموزش و پرورش باید در پرداخت حق‌التدریس معلمانان حق‌التدریسی تسریع کند تا تاخیر در دریافت حقوقشان نداشته باشند، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس نیز باید نسبت به موضوع حق‌التدریسان، نهضتی‌ها و شرکتی‌ها رسیدگی کند تا در صحن علنی مجلس نتایج نهایی عاید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز