خبرگزاری کار ایران

میرسلیم در جمع خبرنگاران:

هاشمی به همه جریان‌ها دید پدرانه داشت/ حضور آیت‌الله امروز می‌توانست در بهبود اوضاع داخلی و منطقه اثرگذار باشد

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۷۹

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: هاشمی به همه جریان‌ها دید پدرانه داشت و سعی می‌کرد آن‌ها را در جهت اعتلای کشور جمع کند و خدایی ناکرده به گونه‌ای اختلاف بوجود نیاید که کشور از آن صدمه بخورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمصطفی میرسلیم با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که نظر شما در رابطه با برجام چیست، گفت: برجام یکی از توافقات بین‌المللی و مهمی است که در دوران اخیر منعقد شده است. از لحاظ سیاسی نتیجه آن به نفع جامعه جهانی است.

وی افزود: امیدواریم این قرارداد به هم نخورد ولی از ابتدا معلوم بود که آمریکایی‌ها اعتقادی به محترم شمردن توافقاتی که با ایران انجام می‌دهند، ندارند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکایی‌ها بهانه‌های مختلف را مطرح کردند و هنوز آن‌ها را مطرح می‌کنند و هدف اصلی‌شان تضعیف ایران است.

وی افزود: آن‌ها به فکر صلح و عدالت جهانی نیستند. اگر این توافق محترم شمرده نشود آن کشوری که ضرر می‌کند ایران نیست، مسلما خود آمریکایی‌ها بیشتر متضرر می‌شوند.

میرسلیم همچنین در پاسخ به سوالی با این موضوع که با توجه به ناآرامی‌های اخیر اگر آیت الله هاشمی الان حضور داشتند چگونه عمل می‌کردند، گفت: بزرگانی مانند شهیدان بهشتی ، رجایی و هاشمی رفسنجانی در انقلاب سهیم بودند قطعا وجودشان در همه حال مفید بوده است. اثر آن‌ها اثر فردی و شخصی نبود. بینش انقلابی داشتند و در بین مردم و برای انسجام بخشیدن به مردم موثر بودند.

وی ادامه داد: وجود آیت الله در شرایط کنونی قطعا اثربخش بود. حضور ایشان می‌توانست هم در بهبود اوضاع داخلی و هم اوضاع منطقه اثرگذار باشد. هاشمی کسی بود که به همگرایی نیروهای مختلف در کشور اعتقاد داشت.

میرسلیم گفت: هاشمی به همه جریان‌ها دید پدرانه داشت و سعی می‌کرد آن‌ها را در جهت اعتلای کشور جمع کند و خدایی ناکرده به گونه‌ای اختلاف بوجود نیاید که کشور از آن صدمه بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز