خبرگزاری کار ایران

واکنش سفیر ایران در لندن به توییت‌های ترامپ

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۸۶

سفیر ایران در لندن به توییت‌های ضد ایرانی رئیس‌جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حمید بعیدی‌نژاد در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «ترامپ که پیش ‌از این در توهینی آشکار، ملت ایران را 'ملتی تروریست' خوانده بود، حالا به بهانه‌ی دلسوزی منافقانه با شرکت‌کنندگان در تجمعات اعتراض‌آمیز در ایران، در توهینی دیگر ملت ایران را 'ملتی گرسنه' که نیاز به ترحم دارند خوانده است.

وی افزود: این در حالی است که او رئیس‌جمهوری کشوری است که با داشتن عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد قدرتمند جهان، مردمش سال‌هاست با گرسنگی دسته و پنجه نرم می‌کند و اختلاف طبقاتی در آن بیداد می‌نماید. بنا به آمار رسمی از جمله اطلاعات سازمان آمریکایی امداد برای کمک به گرسنگان آمریکا( فیدینگ امریکا)، که هر کس می‌تواند با یک جستجوی ساده در اینترنت به آن دسترسی داشته باشد، از هر هشت نفر جمعیت آمریکا یک‌نفر گرسنه است. براساس این آمار وحشتناک، 42 میلیون نفر از مردم آمریکا در گرسنگی بسر می‌برند که 13 میلیون نفر از آنان از کودکان و بیش از پنج میلیون نفر از آنان از سالمندان هستند.

سفیر ایران در لندن متذکر شد: آیا بهتر نیست بجای این توهین‌های بی‌سابقه از سوی رئیس‌جمهوری یک کشور به ملتی سرافراز در طول تاریخ، وی از ملت ایران بخواهد برای کمک به گرسنگان آمریکا به این کشور کمک کنند، چراکه ملت ایران به‌رغم مشکلات خود، دست کمک او را رد نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز