خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی:

با اعتراضات کفِ خیابانی تنها اموال عمومی آسیب می‌بیند و فضا امنیتی می‌شود/ صدای مردم توسط نهادهای حاکمیتی باید شنیده شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۷۵

رییس شورای شهر تهران گفت: اعتراضات کف خیابانی راه درست انتقاد نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی رفسنجانی در سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران بیان داشت:حق اعتراض قابل قبول است اما نحوه بیان انتقادات و مطالبات باید به شیوه قانونی و در چهارچوب رعایت قانون باشد.

وی افزود: اعتراضات کف خیابانی هیجانی و غیرقانونی راه درست نیست چراکه این انتقادات در اندک فریادهای تندروها محو می‌شود.

رییس شورای شهر تهران گفت: پیگیری مطالبات به صورت مدنی و خارج از خشونت مناسب‌ترین روش است.باید قبول کرد که فشارهای اقتصادی و تبعیض طبقاتی وجود دارد که باید به آنها سر و سامان داد.

وی با بیان اینکه در موقعیت هوشیاری ملی قرار داریم، تاکید کرد: ما اعضای شورا توصیه می‌کنیم که از فضای هیجانی پرهیز کنید چراکه باید ملتی واحد بمانیم تا از گزند دشمنان در امان باشیم.

هاشمی گفت: نحوه بیان انتقادات و مطالبات باید به شیوه قانونی و در چارچوب رعایت قانون باشد نه به صورت هیجانی، تحت تاثیر برخی دروغگویی‌ها در فضای مجازی قرار نگیریم.

وی افزود: باید قبول کرد که فشارهای اقتصادی و تبعیض طبقاتی وجود دارد و صدای مردم باید توسط سه قوه و نهادهای حاکمیتی شنیده شود.

رییس شورای شهر تهران بیان داشت: پیگیری مطالبات به صورت مدنی مناسب‌ترین روش است و با اعتراضات کف خیابانی، تنها اموال عمومی آسیب می‌بیند و فضا امنیتی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز