خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر دادگستری:

وکلا می‌توانند در حوزه قضایی همانند نورافکن، آگاهی‌بخشی باشند

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۵۱۹

معاون وزیر دادگستری تاکید کرد: وکلا می‌توانند در حوزه قضایی همانند نورافکن، آگاهی‌بخشی و روشنی بخش باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، هادی قره سید رومیانی در بیست و نهمین اجلاس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در اهواز گفت: وزارت دادگستری حنجره واحدی ایجاد کرده که بتواند در حوزه‌های ملی و بین‌المللی در قالب لوایح و طرح‌ها منتقل‌کننده صدای اهالی قضا و وکالت باشد.

وی ادامه داد: اخیرا جلسه‌ای بعد از ده‌ها سال در وزارت دادگستری با حضور کانون و اتحادیه وکلا برگزار شد که در آن جلسه وکلا اعلام کردند که طبق بررسی‌های‌شان به حدود ۲۵ مورد و دغدغه رسیدند که نیاز است در رابطه با آنها تدبیر کنیم.

معاون وزیر دداگستری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولتی حقوقی است، اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست‌جمهور، نورافکن‌ها را باید روشن کرد که آگاهی‌بخشی کاملی انجام دهد.

قره‌سید رومیانی با بیان اینکه وکلا می‌توانند در حوزه قضایی همانند نورافکن، آگاهی‌بخشی و روشنی بخش باشند، تصریح کرد: ما در وزارت دادگستری آماده شنیدن نظرات همه دوستان هستیم و وزیر دادگستری نیز بسیار به این مورد تاکید دارند.

وی با بیان اینکه در وزارت دادگستری کارگروهی را با نظر و همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال راه‌اندازی هستیم تا برای مشکلات نهاد وکالت چاره‌اندیشی شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم روز به روز به سمت استقلال وکلا حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز