خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در ترکیه خبرداد:

توافق تهران و آنکارا برای برگزاری نشست سران سازمان همکاری های اسلامی

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۳۰

سفیر ایران در ترکیه گفت: روحانی و اردوغان به منظور مقابله با تعرض به حریم و ساحت قدس برای برگزاری نشست سران سازمان همکاری های اسلامی توافق کردند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم طاهریان سفیر ایران در آنکارا در خصوص گفت‌وگو و توافقات انجام شده میان روسای جمهور ایران و ترکیه برای برگزاری نشست سران سازمان همکاری اسلامی به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با تعرض به حریم و ساحت قدس شریف گفت : پیرو گفت‌وگو میان روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، توافق بسیار مناسبی برای برگزاری نشست رهبران و روسای کشور های عضو سازمان همکاری اسلامی در جهت هم افزایی، تحکیم وحدت و اتخاذ تدابیر جامع برای دفاع از اولین قبله مسلمین سرزمین قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین ، در روزهای سه شنبه ١٢ و چهارشنبه ١٣ دسامبر مطابق با ٢١و ٢٢آذر هفته آینده در استانبول با حضور کارشناسان ارشد ، وزرای خارجه و سپس روسای کشورهای عضو، مهیا شد.

سفیر ایران در آنکارا ادامه داد : این طرح و اقدام آتش افروزانه نشان داد که هر زمان میان مسلمانان جدایی و افتراق باشد، دشمن با استفاده از فرصت برای وارد آوردن ضربه کوتاهی نخواهد کرد ، بنابراین فرصت پیش رو نشان خواهد داد که مسلمانان و خصوصا رهبران کشور های اسلامی با اجماع و همدلی کامل نسبت به موضوع قدس و فلسطین یکپارچه و متحد عمل خواهند کرد . کما اینکه ملت های مسلمان در کشور های مختلف از همان بدو امر فریاد اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام خصمانه، به گوش جهانیان رساندند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز