خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی:

ناو سپر نماد ارتش ایران در ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۶۰

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: ناو موشک‌انداز «سپر» نماد ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم الحاق ناو موشک‌انداز سپر به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی گفت: دریا فرصتی راهبری برای توسعه روابط با کشورهای همسایه و توسعه زنجیره اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دریا فرصت حضور در امنیت مصون از تجاوز را برای جمهوری اسلامی فراهم می‌سازد، اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که حضور در دریا مزیت‌های بسیاری در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه ایران از سه حوزه دریایی، ژئوپولتیک و همسایگی با 15 کشور برخوردار است، تصریح کرد: این امور سبب ایجاد فضایی برای پیشرفت و شکوفایی پایدار در راستای صلح می‌شوند.

خانزادی با اشاره به وظایف نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا از طریق ابزارهای پیشرفته نقش موثری را در ایجاد امنیت ملی ایفا‌ کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قابلیت‌های ناو موشک‌انداز ایرانی «سپر» ابراز داشت: ناو موشک‌انداز «سپر» نماد ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز