خبرگزاری کار ایران

واکنش دفتر آیت الله مکارم شیرازی به انتشار لیست بدهکاران بانک سرمایه

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۵۲۰

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی به ادعای محمود صادقی در خصوص انتساب یکی از بدهکاران بانکی به بیت این مرجع تقلید واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مدتى است خبرى سرتاپا دروغ به‌وسیله بدخواهان مرجعیت شیعه در بعضى از فضاهاى مجازى منتشر کرده‌اند که آقایى به نام مدلل، داماد حضرت آیت‌الله مکارم شیرازى است و او تاجر شکر و بدهکار مهم بانکى است، درحالی‌که معظم‌له نه چنین دامادى دارد و نه حتى این شخص را دیده است.

اخیراً یکى از نمایندگان مجلس شوراى اسلامى به نام آقاى محمود صادقى با عبارت "خوب است جناب ایشان درباره بدهی‌های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند" به این شایعه دامن زده و به‌نوعی این دروغ را در توئیت خود نسبت به معظم‌له تکرار کرده است.

بدین‌وسیله اعلام مى‌دارد چنانچه جناب آقاى صادقى این موضوع را تکذیب و عذرخواهى نماید مشکلى نیست والا از طرق قضایى قابل‌تعقیب است. خداوند به همگان توفیق عمل به وظایف الهى خود را بدهد.

صادقی نماینده مردم تهران دو روز پیش اعلام کرده بود که در گفت‌وگو با فرزند آیت الله مکارم شیرازی متوجه شده است که مدلل یکی از بدهکاران کلان بانک سرمایه داماد ایشان نیست و با ایشان هیچ نسبتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز