خبرگزاری کار ایران

مطهری:

دلجویی و حمایت پاپ از مسلمانان میانمار مایه سرشکستگی دنیای اسلام است

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۰۵

نائب رییس مجلس دلجویی و حمایت پاپ از مسلمانان میانمار را مایه سرشکستگی دنیای اسلام است و نوشت: کاری را که دولت‌های اسلامی یا علمای صاحب نفوذ باید انجام دهند، پاپ انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، علی مطهری در یادداشتی که در اینستاگرام خود منتشر کرده درباره سفر پاپ به میانمار و دیدار او با مسلمانان روهینگیا نوشت: از عجایب روزگار است که در هفته وحدت اسلامی که مسلمانان باید اتحاد و همبستگی خود را نشان دهند، به جای آنها پاپ رهبر کاتولیک‌های جهان به دیدن آوارگان روهینجایی می‌رود و به رغم ناخرسندی دولت و نژادپرستان میانمار،از آنها دلجویی و حمایت می‌کند.

کاری را که دولت‌های اسلامی یا علمای صاحب نفوذ باید انجام دهند، پاپ انجام می‌دهد و این مایه سرشکستگی دنیای اسلام است.

هفته وحدت اسلامی به ابتکار مرحوم آیت الله منتظری و تایید امام خمینی(ره) تأسیس شد گرچه اخبار شبکه یک سیما از روى ناآگاهى یا عمداً آن را ابتکار امام خمینى اعلام کرد.

 برادرکشى که امروز در دنیاى اسلام با هدایت صهیونیسم انجام مى شود ما را از تحقق این آرمان بزرگ دور کرده است.

در درجه اول علماى اسلام  با گفتگو و مباحثه با یکدیگر و در درجه دوم دولت‌ها باید ریشه هاى تفرقه و تشتت دنیاى اسلام را بخشکانند.

قرآن کریم یکى از عوامل انقراض امت ها را تفرقه و تشتت دانسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز