خبرگزاری کار ایران

سرلشگر جعفری:

تمامی توطئه‌ها در آینده نزدیک به شکست قطعی ختم خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۰۳۷

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وحدت ملت ایران خلل ناپذیر است گفت: این وحدت و یکپارچگی همواره موجب عصبانیت دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بوده است و در سایه وحدت شاهد امنیت روز افزون در کشور هستیم.

 به گزارش ایلنا، سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آیین اختتامیه کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در سخنانی اظهارداشت: تردید نداشته باشید راهی که با خون شهیدان آبیاری و بر اساس اصول مسلم قران است نهایتش پیروزی است.

وی با بیان اینکه نا امنی در این استان به صفر نزدیک شده است عنوان کرد: با توجه به این همه دشمنی اما امنیت هر روز در کشورمان گسترش می یابد.

وی با اشاره به مقاومت مردم آذربایجان غربی در طول هشت سال جنگ تحمیلی تاکید کرد: دفاع و پشتیبانی از جبهه ها و همزمان تلاش برای برقرای امنیت در داخل از افتخارات بارز این استان است و شهیدان باکری ها و امینی ها نمونه بارز غیرت و صلابت مردم این دیار هستند.

 جعفری، روحیه مقاومت مردم استان را ناشی از ایمان دانست و افزود: شما پیام مقاومت و ایستادگی به سایر استانها انتقال دادید و بدون تردید مقاومت کشورهای منطقه نیز از حرکت مردم ایران الهام گرفته است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد:  مقاومت و ایستادگی از فرهنگ و روحیه مردم منطقه نشأت می گیرد و استان آذربایجان غربی نمونه بارز برجستگی های اثبات شده ایران اسلامی است.

 جعفری وجود اقوام و ادیان را از ظرفیتهای منطقه عنوان کرد و خطاب به مردم استان گفت: هر چه بیشتر در راستای تعمیق و گسترش این مولفه های قدرت و توانمندی تلاش کنید.

وی تاکید کرد: وعده الهی بر این است که کسانی که با جان و مال خود در راه خدا و نصرت دین خدا جهاد کنند در دنیا و آخرت توفیقات الهی شامل حال شهیدان و بازماندگان آنان می شود و ما هر روز شاهد این مسئله هستیم.

جعفری پیروزهای منطقه ای را نمونه ای از این توفیقات دانست و افزود: در سایه توسعه و تعمیق این ارزش ها باید به نصرت الهی امیدوار بود باوجود تمامی تحریمها و توطئه‌ها امنیت در ایران اسلامی عمیق تر و گسترده‌تر می‌شود و پیروزی‌های منطقه ای که مردم ایران در آن سهیم هستند نتیجه همین روحیه مقاومت و ایستادگی است.

وی با تاکید بر اینکه شکست پی در پی از دلایل عصبانیت دشمنان از نظام اسلامی است، افزود: دشمنان در زمان حاضر نمی‌دانند که با نظام اسلامی و نهضت انقلابی ایران چه باید بکنند.

وی همچنین از مردم آذربایجان غربی خواست تا قدر روحیه انقلابی حاکم بر این منطقه را بدانند و با انتقال آن به نسل های بعدی زمینه تداوم راه مقاومت را فراهم کنند.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: راه مقاومت که با خون شهیدان تضمین و براساس اصول قرآنی بنا شده است در نهایت ختم به پیروزی و فتح قریب خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان از هر زمینه ای برای برهم زدن نظم و امنیت سوء استفاده می کنند و به امید خدا در آینده نزدیک تمامی توطئه ها به شکست قطعی ختم خواهد شد.

جعفری با یادآوری ناامنی‌های آذربایجان غربی در دوران جنگ تحمیلی توسط دشمنان و گروهک‌ها گفت: به برکت خون شهدا و مقاومت رزمندگان در حال حاضر امنیت در این استان از بسیاری از استان‌های مرکزی کشور بیشتر است.

وی وجود امنیت، وحدت و انسجام در استان الگو خواند و  افزود: باید این روحیه انقلابی در نسل جوان منطقه هرچه بیشتر تقویت و تعمیق شود تا زمینه های نصرت الهی در منطقه فراهم شود.

فرمانده کل سپاه در پایان با قدردانی از خانواده های شهیدان و جانبازان اظهار امیدواری کرد، برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهیدان موجب خیر و برکت در استان شود.     

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز