خبرگزاری کار ایران

واعظی در جمع خبرنگاران:

اختلافی با جهانگیری ندارم/ درب دفتر رییس‌جمهور روی تمامی جناح‌ها باز است/ دولت روحانی حزبی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۴۵

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته بلکه چهار سال و سه ماه گذشته میان و آقای جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمحمود واعظی در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتقاداتی به عملکرد رییس دفتر رئیس‌جمهور می‌شود، گفت: این مطالبی که مطرح می‌شود هیچ پایه و اساسی ندارد یعنی اینکه مطرح می‌کنند میان من و آقای جهانگیری اختلاف است. 

اختلافی با جهانگیری ندارم/ عده‌ای چیزی می‌نویسند که پایه و اساس ندارد 

وی با بیان اینکه هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته بلکه چهار سال و سه ماه گذشته میان من و آقای جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم، اظهار داشت: به نظر می‌رسد عده‌ای که نمی‌دانم چه در ذهنشان است و چه هدفی دارند، مسیری را دنبال کرده و چیزی می‌نویسند که پایه و اساس ندارد لذا من فکر می‌کنم برخی این آرامشی که در کشور است را که براساس آن می‌توان کشور را اداره کرد و در این فضا می‌شود به نوعی معیشت مردم تامین کرد و اشتغال و تولید را بالا برد، برنمی‌تابند. 

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: ٱنها فکر می‌کنند باید حتما بین رییس‌جمهور، وزرا و مسئولان اختلاف باشد و این حزب و آن حزب درگیر باشند.

از رسانه‌ها خواهش می‌کنم وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند 

واعظی با اشاره به تفاوت فضای انتخاباتی و فضای پس از انتخابات تصریح کرد: فضایی داریم که در همه کشورها است و آن فضای دوران انتخابات است که فضای رقابتی است اما دوران بعد از انتخابات، فضای رفاقت و همکاری است و در فضای رفاقت و همکاری، هرکسی می‌تواند دیدگاه‌ها و اندیشه‌های خود را داشته باشد ولی باید باهم همکاری کنیم تا کشور را بسازیم. 

وی با بیان اینکه مطالبات مردم بالا است و مشکلات اقتصادی زیادی داریم، خاطرنشان کرد: شب گذشته رییس‌جمهور  درباره کارهای انجام شده و هم کارهای بسیار مانده‌ای که باید انجام شود، توضیح دادند بنابراین از رسانه‌ها خواهش می‌کنم وارد مسایل حاشیه‌ای نشوند به ویژه درباره چیزی که اصلا وجود ندارد. 

درب دفتر رییس‌جمهور روی تمامی گروه‌ها و جناح‌ها باز است/ دولت روحانی حزبی نیست

رییس دفتر رییس‌جمهور درباره اینکه آیا در دفتر رییس‌جمهور با اصلاح‌طلبان مشکل وجود دارد؟ ابراز داشت: باید بگویند که مثلا در کدام مورد؟ در چه موضوعی؟ دفتر رییس‌جمهور، دفتری است که دربش به روی همه تفکرات مختلف، احزاب، گروه‌ها و اندیشه‌ها و فراکسیون‌ها باز است. 

واعظی با بیان اینکه من بهترین روابط را با همه گروه‌های مختلف دارم، عنوان کرد: دلیل این است که دولت روحانی، دولت حزبی و متعلق به یک گروه و حزب نیست و متعلق به همه ۲۴ میلیونی است که رای دادند و همه کسانی که حتی رای ندادند ولی الان می خواهند با دولت همکاری کنند.

هدف همه در دولت تحقق وعده‌های روحانی است

وی اضافه کرد: فکر می‌کنیم آنچه که رییس‌جمهور در مبازرات انتخاباتی به مردم قول دادند و وعده کردند چه وعده‌هایی اقتصادی و چه اجتماعی و فرهنگی، سیاسی و... همه آنها باید انجام شود؛ بنابراین و همه در دولت و ریاست‌جمهوری هدف‌شان این است که همه وعده‌های آقای رییس‌جمهور تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز