خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

تقدیم لایحه بودجه به مجلس در تاریخ ۱۹ آذر/ ارتباط مستقیم وزرا با مردم، اقدام پسندیده و بابرکتی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۰۸

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ارتباط وزرای و اعضای کابینه با مردم این اقدام پسندیده و با برکتی است که چند وقت است در دولت در حال انجام آن هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی امیری در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تقدیم لایحه بودجه به مجلس عنوان کرد: بودجه در هر کشوری مهم‌ترین سند مالی است و برنامه دولت در یکسال محسوب می‌شود مدتی است دولت صبح  و بعد از ظهر در دو شیفت برای تنظیم و تصویب لایحه ۹۷ جلسات فشرده‌ای دارد.

 وی با بیان اینکه مهلت قانونی ما برای تقدیم لایحه بودجه ۱۵ آذر است، گفت: دولت در فرجه قانونی لایحه را تقدیم می‌کند چون این تاریخ تعطیل رسمی است. ما ۳ تاریخ به مجلس پیشنهاد کردیم یک تاریخ پنج شنبه ۱۶ آذر بود، تاریخ دیگر ۱۸ آذر و دیگری ۱۹ آذر بود. مجلس یکشنبه را انتخاب کرد امسال هم مثل سنوات قبل لایحه در موعد قانونی تقدیم می‌شود. رئیس‌جمهور  هم در مجلس حاضر می‌شود و لایحه را ارائه می‌دهد.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: درباره جزییات لایحه بودجه مسئول سازمان برنامه است. درباره رویکرد و جهت‌گیری آن آقای نوبخت سر فرصت توضیح می‌دهد.

وی درباره درخواست لاریجانی از دولت برای اجرای کامل قانون اصل ۴۴ گفت:  معاونت امور مجلس نقطه نظرات مجلس را به دولت اعلام می‌کند. امروز در جلسه دولت بودم چون مشروح مذاکرات را به مقامات دولت می‌فرستیم حتما این مطلب لاریجانی به نظر ریاست‌جمهور می‌رسد.

امیری در پاسخ به سوالی درباره ضرورت ارتباط وزرا با مردم و جلسات آنها با مردم گفت: این مساله جدید نیست مدتی است آقای جهانگیری اعلام کرده اعضای دولت اوقاتی را به عنوان ملاقات عمومی داشته باشند خود من هم  این جلسات را دارم. در قالب سفرهای استانی مشکلات و درخواست‌های مردم را می‌شنویم و به آن توجه می‌کنیم. در تهران هم این کار صورت می‌گیرد کار پسندیده‌ای است و آثار خوبی دارد از این طریق مسئولان در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرند و اقدامات لازم را برای حل آن می‌کنند این کار اقدام با برکتی است که چند وقت است در دولت هم در حال انجام آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز