خبرگزاری کار ایران

دامادی در تذکر شفاهی:

کمیته‌ای برای پیگیری مشکلات بازنشستگان فولاد تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۹۷

یک نماینده عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت ، خواستار تشکیل کمیته‌ای در مجلس به‌منظور پیگیری وضعیت بازنشستگان فولاد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد دامادی در جریان نشست علنی امروز مجلس در یک تذکر شفاهی ضمن تشکر از توجه مقام معظم رهبری و دیگر مسئلان با زلزله‌زدگان کرمانشاه و تقدیر از همراهی و همدلی عموم ملت ایران با این آسیب‌دیدگان، نسبت به بی‌توجهی دولت به بازنشستگان صندوق فولاد اعتراض کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۷ سال است که بازنشستگان مظلوم فولاد مقابل مجلس و دیگر نهادهای دولتی تجمع می‌کنند. متاسفانه باوجود پیگیری‌های مکرر مجلس، ظاهراً دولت تمایلی به حل این مشکلات ندارد.

وی افزود: در دوره قبل مجلس شاهد بودیم یکی از همین بازنشستگان فولاد مقابل مجلس سکته کرد و متاسفانه فوت شد اما باز هم دولت بیدار نشد.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس یادآور شد: ما در این رابطه قانون وضع کردیم اما آقای ربیعی حتی امروز هم در جریان بند پ ماده ۱۲ قانون نبود. مجلس قانون وضع کرده و دولت موظف به اجرای قانون است. ظاهراً آقای وزیر هنوز خواب است.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مشکلات بازنشستگان فولاد تاکید کرد: لازم است کمیته‌ای برای پیگیری این مسئله در مجلس تشکیل شود؛ چرا که آقای لاریجانی نیز در این رابطه به وزیر دستوراتی داد. 

دامادی در پایان گفت: تا چه زمانی باید منتظر بمانیم که این بندگان خدا مقابل مجلس حاضر شده و حق حقه خود را التماس کنند؛ این مسئله موجب وهن مجلس خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز