خبرگزاری کار ایران

سرکنسولگری ایران در اربیل:

تصمیمی درخصوص از سرگیری فعالیت مرزهای تمرچین و پرویزخان اتخاذ نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۸۹

سرکنسولگری ایران در اقلیم کردستان عراق تاکید کرد: تاکنون در خصوص از سرگیری فعالیت دو مرز بین‌المللی تمرچین و پرویزخان تصمیم جدیدی از سوی دولتین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق اتخاذ نگردیده است.

به گزارش ایلنا، سرکنسولگری ایران در اربیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به آگاهی می‌رساند مرز باشماق مریوان برای تردد و تجارت باز است. لذا هموطنان ایرانی میتوانند از این مرز بین‌المللی برای تردد و مبادلات اقتصادی استفاده نمایند. براین اساس تا اطلاع ثانوی تردد ایرانیان به اقلیم کردستان عراق طبق روال گذشته از این مرز انجام می‌پذیرد.

ضمنا اتباع عراقی که روادید جمهوری‌اسلامی ایران را دریافت کردند می‌توانند به شکل شبانه‌روزی از مرز باشماق برای سفر به ایران و بازگشت استفاده نمایند.

شایان ذکر است هم‌وطنان ایرانی و اتباع عراقی علاوه بر تردد از مرز باشماق مریوان می‌توانند به طور یکطرفه از مرز تمرچین و پرویزخان برای مراجعت به کشورهای خود استفاده نمایند. 

گفتنی است تاکنون در خصوص از سرگیری فعالیت دو مرز بین‌المللی تمرچین و پرویزخان تصمیم جدیدی از سوی دولتین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق اتخاذ نگردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز