خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

فرمانده کل ارتش در منطقه زلزله‌زده غرب کشور حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۹۶

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مجددا در منطقه زلزله‌‌زده غرب کشور حضور یافت.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی صبح امروز با حضور مجدد در مناطق زلزله‌زده از استمرار اقدامات مکمل پزشکی، استقرار کانکس‌های حمام و سرویس‌های بهداشتی و پوشش بهتر و بیشتر چادرهای گروهی خبر داد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۵۰ تریلی کانکس حمام و سرویس‌های بهداشتی ارسال کرده که کار نصب و راه‌اندازی این کانکس‌ها به سرعت در حال انجام است و امیدواریم با نظارت‌هایی که انجام می‌شود این مشکل به طور کامل برطرف شود.

وی افزود: در این چند روز با فرماندهی در صحنه امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی، کمک‌رسانی و اقدامات اسکان اضطراری انجام شده اما اقدامات بعدی از جمله تکمیل عملیات مکمل پزشکی و درمان بیماری‌های غیر اورژانسی و کمک در پوشش بهتر چادرها و همچنین تقویت اقدامات بهداشتی در دستور کار خواهد بود.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: بی‌صبرانه مشتاق و منتظر فرصتی بودم تا خدمت همرزمان عزیزم برسم تا ضمن خداقوت، اگر کمک بیشتری مقدور باشد انجام دهم. 

شایان ذکر است، فرمانده کل ارتش در اولین ساعات امروز با حضور در مکان‌های اسکان موقت حادثه‌دیدگان از نزدیک با مردم گفت‌وگو کرد و فعالیت‌های ارتش در حوزه‌های پزشکی، بهداشتی و خدماتی را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز