خبرگزاری کار ایران

محمد مخبر خبر داد:

تشکیل کارگروه در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای کمک به زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۴۳۲

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از تشکیل کارگروهی از مسئولان این ستاد برای برنامه‌ریزی و پشتیبانی در راستای تسریع کمک رسانی و خدمت رسانی به مردم زلزله زده استان‌های غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر در حاشیه نشست «طرح برکت امداد رسان» ضمن اشاره به تشکیل کارگروه بحران حوادث غیرمترقبه از ساعات اولیه صبح دوشنبه گفت: به محض اطلاع از وضعیت مناطق زلزله‌زده با تشکیل کارگروهی از مسئولان این ستاد، برنامه‌ریزی جهت اعزام تیم پشتیبانی امدادرسانی در قالب ۱۰۰ گروه جهادی، تامین نیازهای معیشتی و نیازهای درمانی در راستای تسریع در کمک‌رسانی و خدمت رسانی به مردم زلزله زده انجام پذیرفت.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ تن کالای ضروری که شامل ۱۶ تریلی آب معدنی، یکصدهزار تن کنسرو ماهی، ۲۰ تن خرما، تامین و انتقال ۱۰ هزار تخته پتو و بالش، ۱۰۰۰ عدد چراغهای والور خوراک پزی و گرمایشی در حال انتقال به مناطق زلزله زده غرب کشور است.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خصوص تمهیدات لازم برای آسیب دیدگان این حادثه اظهار داشت: ضمن تامین کادر پزشکی مجرب و درمانگاه‌های سیار نسبت به اعزام داروهای مورد نیاز در قالب ۵ کامیون دارو حامل انواع سرم، آنتی بیوتیک‌ها و آلویین برای مصرف اور‍ژانس اقدام شده است.

مخبر ضمن آرزوی سلامت برای همه حادثه دیدگان و عرض تسلیت برای بازماندگان کشته شدگان این حادثه تصریح کرد: این ستاد نسبت به تامین کلیه‌ی نیازهای مردم عزیز این مناطق اهتمام ویژه دارد که به همین منظور نیز صبح سه‌شنبه یک هواپیمای باربری از کمکهای ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) که حاوی بیش از ۵۰ تن پوشاک و دیگر وسایل مورد نیاز مردم این مناطق در فرودگاه کرمانشاه به زمین خواهد نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز