خبرگزاری کار ایران

بهرام قاسمی:

مقامات کشور تصمیمی مبنی بر دریافت کمک از سایر کشورها اتخاذ نکرده‌اند/ ابلاغ مجوزهای تغییر ساختار در وزارت امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۷۴

سخنگوی وزارت امور خارجه از ابراز همدردی مقامات خارجی و اعلام آمادگی آنها برای کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی درخصوص ابراز همدردی مقامات خارجی و اعلام آمادگی برای کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفت: تاکنون مقامات، وزرای امور خارجه و سفرای مقیم بسیاری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تماس‌های تلفنی یا از طریق یادداشت رسمی یا بیانیه مطبوعاتی مراتب همدردی خود را با دولت و ملت ایران ابراز داشتند و برای ارسال کمک اعلام آمادگی کردند که جا دارد از طرف دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران از همه آنها قدردانی کنیم. 

وی افزود: درخصوص دریافت کمک‌های خارجی هم هنوز مقامات ذی‌صلاح تصمیمی مبنی بر دریافت کمک از سایر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی اتخاذ نکرده‌اند ولی در صورت لزوم و در صورت نیاز و اعلام مراجع مربوطه مراتب اعلام خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال دیگری درخصوص زمان دقیق اجرایی شدن ساختار جدید وزارت امور خارجه اظهار داشت: همانگونه که در نشست خبری امروز اعلام کردم این ساختار جدید نیازمند مجوزهایی از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور بود که خوشبختانه اخیرا اخذ و ابلاغ شد.

قاسمی اضافه کرد: در این روند این سازمان همکاری نزدیک و بسیار خوبی با وزارت امور خارجه داشت که جا دارد از حسن نیت، سرعت و دقت آنان و همچنین تمامی بخش‌های ذیربط در این وزارت‌خانه که با جدیت و صرف وقت بسیار در انجام این مهم تلاش کردند قدردانی کنم.

وی افزود: در وزارت امور خارجه نیز بسترهای لازم برای اجرایی‌شدن آن فراهم شده است که به زودی اجرایی و عملی خواهد شد. به هر حال این تغییر ساختار به لحاظ کمی و کیفی برای اولین با در این وزارت‌خانه اتفاق می‌افتد و قرار است ضمن بهینه‌کردن سیستم فعلی به چابک‌سازی هر چه بیشتر وزارت امور خارجه کمک شایانی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز