خبرگزاری کار ایران

علیجانی زمانی به ایلنا خبر داد؛

بازدید نمایندگان فراکسیون امید از پالایشگاه تهران/ لزوم توجه وزارت کار و بهداشت به بازماندگان حادثه

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۶۶

دبیر مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر لزوم توجه ویژه وزارت کار و بهداشت به بازماندگان حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران از بازدید چند نفر از نمایندگان از محل حادثه خبر داد.

محسن علیجانی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران از بازدید جمعی از نمایندگان مجلس از محل وقوع حادثه خبر داد و گفت: درحالی که بعدازظهر جمعه گذشته شاهد وقوع این حادثه دلخراش بودیم، روز شنبه بنده به‌همراه طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، سیده فاطمه ذوالقدر، جلال میرزایی و محمدرضا تابش با حضور در محل حادثه، ابعاد مختلف این موضوع را بررسی کردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به مجروحان حادثه و همچنین ملاقات با بازماندگان این حادثه گفت: آن‌چنان که پیش از این اعلام شد، در پی وقوع این حادثه ۶ نفر از کارگران در اثر سوختگی شدید، جان باختند و از میان ۲ مجروح این حادثه نیز یک نفر دیگر هم درگذشت و دیگر مجروح حادثه هم دچار سوختگی ۷۰ درصد شده و در وضعیت نامساعدی قرار دارد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با تاکید بر لزوم توجه به ۲ مسئله مهم در پی بروز این حادثه گفت: اولاً لازم است توجه ویژه به خانواده‌های کارگران و بازماندگان این حادثه داشته باشیم و نکته دیگر این‌که لازم است دیگر کارگران این پالایشگاه نیز مورد مشاوره روانشناسی قرار گرفته و درباره حقوق کارگران به آن‌ها مشاوره بدهیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: درواقع بعد از بروز این شوک و بحران، نیاز است مجموعه وزارت کار و وزارت بهداشت لازم است توجه ویژه‌ای به کارگران این مجموعه صنعتی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز