خبرگزاری کار ایران

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران/ ۴ تروریست به هلاکت رسیده

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۹۲

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت اعضای آن در منطقه چالدران خبر داد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)  نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: درپی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر رخنه یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در شامگاه چهارشنبه و به شهادت رساندن دو تن از مردم بومی ، تیم های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)  نیروی زمینی سپاه که در منطقه حضور داشتند تروریستها را تعقیب و با آنان درگیر شدند.

این اطلاعیه می افزاید: دراین درگیری با انهدام کامل تیم مذکور، چهار تروریست به هلاکت رسیده و سلاح ،تجهیزات ارتباطی و مهمات آنان به دست رزمندگان اسلام افتاد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با آمادگی و اشراف اطلاعاتی همه جانبه، در همراهی با سایر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی اجازه عرض اندام به ضد انقلاب و عناصر وابسته به دشمنان و ملت ایران را نداده و هرگونه تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در کشور را با قاطعیت پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز