خبرگزاری کار ایران

ادامه جنگ لفظی توییتری ترامپ و سناتور جمهوری‌خواه بر سر توافق هسته‌ای با ایران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۰۹۸

جنگ لفظی درون حزبی میان سناتور جمهوری‌خواه ایالت تنسی و رییس‌جمهور آمریکا بر سر توافق هسته‌ای ادامه دارد. باب کورکر روز سه‌شنبه در توییتر خود نوشت: « بار دیگر همان حرف‌های غیرواقع از همان رییس‌جمهور غیرقابل اعتنا تکرار شده است.»

 به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه رژیم صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا بار دیگر باب کورکر سناتور آمریکایی را برای توافق هسته‌ای مقصر خواند. باب کوکر سناتور جمهوری‌خواه نیز در پاسخ به این اظهارات، رییس‌جمهور آمریکا را فردی غیرقابل اعتماد خواند.

بر اساس این گزارش، جنگ لفظی درون حزبی میان سناتور جمهوری‌خواه ایالت تنسی و رییس‌جمهور آمریکا بر سر توافق هسته‌ای ادامه دارد. باب کورکر روز سه‌شنبه در توییتر خود نوشت: « بار دیگر همان حرف‌های غیرواقع از همان رییس‌جمهور غیر قابل اعتنا تکرار شده است.»

ادامه جنگ لفظی توییتری ترامپ و سناتور جمهوری‌خواه بر سر توافق هسته‌ای با ایران

کوکر در مصاحبه‌ای با سی ان ان در سالن‌های کنگره در خصوص این مساله گفت: « هیچ یک از حرف‌هایی که رییس‌جمهور امروز در توییتر خود مطرح کرده، قابل اعتنا و صحیح نیست و خودش هم این را می‌داند. اطرافیان او هم می‌دانند. من امیدوارم اطرافیان او راهی برای کنترلش پیدا کنند وقتی می‌دانند هرچیزی که امروز او گفته مطلقا حقیقت نداشته است.»

وی تاکید کرده که در خانواده‌ای بزرگ شده که به او یاد داده‌اند دورغ نگوید و گفت: « خب؟ این حرف‌ها دروغ‌هایی هستند که قابل اثبات‌اند. در مورد توافق هسته‌ای همه می‌دانند که من چه نقشی بازی کردم.»

کورکر در واکنش به توییت‌های روز گذشته ترامپ که او را به تلاش برای توقف اقدامات رییس‌جمهور در خصوص مساله کاهش مالیات‌ها متهم کرده بود، پاسخ داد. رییس‌جمهور آمریکا در توییتر خود گفته بود باب کورکر کسی است که به اوباما کمک کرد تا ما توافق بد هسته‌ای را امضا کنیم و نمی‌توانست در تنسی در انتخابات پیروز شود. حالا نیز با کاهش مالیات ها مبارز می‌کند. 

بر اساس این گزارش، دو هفته پیش هم ترامپ در توییتر خود کورکر را مسئول توافق وحشتناک هسته‌ای خوانده بود. این  در حالی است که در واقع کوکر کسی بود که به شدت با توافق هسته‌ای مخالفت می‌کرد و به همراه بن کاردین سناتور ایالت مریلند، علیه اجرایی شدن برجام لابی می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز