خبرگزاری کار ایران

عارف:

اظهارات ترامپ باعث انسجام بیشتر در داخل کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۷۴

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این موضع‌گیری‌ها باعث انسجام مردم ما و ان‌شاءالله همبستگی بیشتر در منطقه و دنیای اسلام علیه استکبار و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در واکنش به سخنان روز گذشته ترامپ گفت: آقای ترامپ نه به عنوان رئیس‌جمهور یک کشور متمدن، بلکه متاسفانه به عنوان یک نماینده یا مامور رژیم صهیونیستی ظاهر شد.

وی افزود: موضع‌گیری‌های ترامپ چیزی خارج از عرف و طبیعت وی نبود.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: آقای ترامپ نه به عنوان رئیس‌جمهور یک کشور متمدن، بلکه متاسفانه به عنوان یک نماینده یا مامور رژیم صهیونیستی ظاهر شد و طبیعی است که در موضع‌گیری‌های خود نفرتش را از انقلاب و مردم ما به نوعی بروز دهد.

عارف اضافه کرد: صحبت‌های آقای ترامپ بیشتر به فحاشی و استیصال شبیه بود و زمانی که از واژه جعلی خلیج عربی استفاده کرد اوج تنفرش را از انقلاب و مردم ما نشان داد.

وی با بیان اینکه قطعا این موضع‌گیری‌ها چیزی جز خسران برای ایشان و استکبار نخواهد داشت، اظهار داشت: این موضع‌گیری‌ها باعث انسجام مردم ما و ان‌شاءالله همبستگی بیشتر در منطقه و دنیای اسلام علیه استکبار و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

رئیس فراکسیون امید مجلس در واکنش به سخنان ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران نهاد رسمی و نظامی یک کشور مستقل به نام جمهوری اسلامی ایران است.

عارف افزود: به نظر من آقای ترامپ بدعت بدی را پایه‌گذاری می‌کند، سپاه پاسداران یک تشکیلات نظامی قانونمند است و در قانون اساسی نیز آمده است.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد رسمی و نظامی کشوری مستقل به نام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: خدمات و نقش سپاه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و منافع ملی بی‌بدیل بوده است.  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: ترکیب سپاه ترکیبی از نیروهای مخلص، ارزشی و جوانانی است که در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند و مهمترین مسأله آنها، ارزش‌های اسلامی است.

عارف افزود: مطمئناً سخنان آقای ترامپ با موضع‌گیری دنیای اسلام، آزادگان و نخبگان دنیا که سپاه را می‌شناسند و نقش سپاه را در حفظ استقلال کشور و همچنین در آرامش منطقه می‌بینند رو به رو خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز