خبرگزاری کار ایران

با حضور طاهریان‌فرد؛

هفته نیروی انتظامی در سفارت ایران در آنکارا گرامی داشته شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۷۰۰

هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سفیر ایران در ترکیه، افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و دیپلمات‌ها و سایر کارکنان سفارت به همراه خانواده‌هایشان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم محمدابراهیم طاهریان‌فرد با اشاره به دستاوردهای رزمندگان و مدافعان مرزهای ایران در هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی در میادین مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان، یاد و خاطره هزاران شهید و خصوصا شهدای نیروی انتظامی ایران را گرامی داشت.

وی با تبریک هفته ناجا به نیروی انتظامی و افسر رابط این نهاد در سفارت ایران گفت: گسترش حضور و ارتباط با نهادهای انتظامی در خارج از کشور نشانه اهمیت ارتباط و همکاری‌ها با جامعه پلیس بین‌الملل و به ویژه همسایگانمان جهت اثربخشی فعالیت‌های انتظامی است.

سفیر ایران افزود: همکاری مشترک نیروی انتظامی با همتایان انتظامی در بین همسایگان ایران به خصوص ترکیه صرفنظر از روابط متداول تشریفاتی  عنصری اساسی در راستای هماهنگی برای تامین امنیت مرزها و مبارزه مشترک و اثربخش با مجرمان بین‌المللی خصوصا سوداگران مرگ و قاچاقچیان انسان است.

در این مراسم سرهنگ بارانی با تشریح توانمندی‌های پلیس ایران در حوزه بین‌الملل نقش محوری پلیس کشورمان در تمام حوزه‌های تخصصی از جمله مبارزه با سوداگران مرگ، قاچاقچیان مواد مخدر و انسان، تامین امنیت فضای سایبری، تشخیص هویت، اینترپل، استرداد مجرمان و عضویت پلیس در سازمان‌های بین‌المللی را بیان کرد.

افسر رابط پلیس در آنکارا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید صریح ایشان بر مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ افزود: نگاه ملت و دولت بزرگ ایران در امر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اعتقادی و در جهت کمک به همنوعانمان در ایران و حتی تا عمق اروپا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز