خبرگزاری کار ایران

هیات اجرایی موقت حزب اراده ملت انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۶۶

هیات هفت نفره اجرایی موقت حزب اراده ملت ایران (حاما) شعبه تهران با رأی‌گیری کاندیداها و تأیید دبیرکل حزب اراده ملت ایران مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، در انتخاباتی که امروز در جلسه‌ای، در محل دفتر حزب اراده ملت ایران با حضور دبیرکل و اعضای حزب برگذار شد، اعضای موقت هیّات اجرایی شعبه تهران پس از شمارش آرا و تأیید دبیرکل مشخص شدند.

این هیات هفت نفره مکلف شدند که نسبت به أخذ مجوز فعالیت از فرمانداری و ساماندهی به شعبه تهران پرداخته و زمینه مجمع عمومی تهران را که بنا به اعلام کمیته تشکیلات سه ماه دیگر در محل دفتر حزب برگزار خواهد شد، فراهم کنند. 

در پایان جلسه، احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبان گفت: مسیر کار تشکیلاتی مسیری طولانی و پرهزینه است و منتخبان باید صبر و استقامت را سرلوحه خود قرار داده و با استفاده از فضای مثبت سیاسی حاکم بر جامعه که به لطف دولت تدبیر و امید فراهم شده است، بهره کافی را برده و برای بالندگی هرچه بهتر حزب اراده ملت ایران با توجه بر اصل خرد جمعی و مفاد مرامنامه و مانفیست حزبی گام بردارند.

اسامی منتخبین هیئت اجرایی موقت تهران به ترتیب کسب آرا به شرح زیر است:

۱- رحیم حمزه

۲- شهرام آقایاری

۳- محمد هادی جامعی

۴- محسن ابراهیمی

۵- علیرضا مقدم

۶- هادی اخوان

۷- زهرا همتی

همچنین امیر علی قادری و بهنام محبی بعنوان بازرسان موقت تعیین شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز