خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

ایران به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۹۴

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایثارگری، ایستادگی و مقاومت ملت ما به برکت عاشوراست و تجلی خودگذشتگی مردم سرفرازمان شهید حججی و شهدای گرانقدر ما به مانند هم و دارای جایگاه والایی هستند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان سپاه خوزستان در دوران دفاع مقدس که امروز در در اهواز برگزار شد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شده است که این هم از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

وی با تجلیل از رشادت‌های شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر مطهر این شهید سرفراز حضور یافتند و پیکر مطهر این شهید گرانقدر با حضور گسترده ملت بزرگ ایران در تهران در حال تشییع است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایثارگری، ایستادگی و مقاومت ملت ما به برکت عاشوراست و تجلی خودگذشتگی مردم سرفرازمان شهید حججی و شهدای گرانقدر ما به مانند هم و دارای جایگاه والایی هستند.

جعفری با اشاره به اینکه هر جا مردم در هرصحنه انقلاب اسلامی حضور داشتند، نقشی اثرگذار ایفا کردند، اظهار داشت: تجربه مردم دردوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب اسلامی می‌تواند در حل مشکلات و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اثر گذارو پویا باشد.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس در حملات خود همیشه با خفت و خواری روبه‌رو بوده است و این بزرگترین نصرت الهی است و نمود و نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران و نتیجه سازش کشوری مثل مصر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به شکست‌های گروه تروریستی – تکفیری داعش اشاره و تصریح کرد: داعش که حامیان زیادی از طرف کشورهای بیگانه داشت، هدفش تصرف سرزمین و حکومت بود که ان‌شاءالله تا دوماه دیگر همانطور که حاج قاسم سلیمانی قول داده است بساط و شر آنها جمع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز