خبرگزاری کار ایران

رنجبرزاده به ایلنا خبر داد؛

مجلس روز چهارشنبه جلسه علنی ندارد / حضور شمخانی در جلسه غیرعلنی فردا به‌منظور بررسی همه‌پرسی استقلال اقلیم کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۷۱

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت کردستان عراق درجلسه غیرعلنی چهارشنبه مجلس خبر داد و گفت که باتوجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیدحججی در ساعت ۱۰ صبح، مجلس فردا جلسه علنی نخواهد داشت.

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه مجلس به‌منظور بررسی ابعاد مسئله برگزاری همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان اعلام کرد: باتوجه به اهمیت موضوع برگزاری همه‌پرسی اقلیم کردستان مقرر شد، مجلس روز چهارشنبه به‌منظور بررسی مسائل مهم منطقه ازجمله این موضوع برگزاری همه‌‎پرسی به‌صورت غیرعلنی تشکیل جلسه دهد.

نماینده اصولگرای اسدآباد در مجلس همچنین با اشاره به حضور دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در نشست غیرعلنی فردای مجلس گفت: قرار است آقای شمخانی نیز در این جلسه غیرعلنی حضور یافته و درباره آخرین تحولات به نمایندگان توضیحاتی ارائه کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به احتمال برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیدحججی از ساعت ۱۰ صبح فردا، اعلام کرد: باتوجه به این‌که قرار بود مجلس تا ساعت ۱۰ صبح تشکیل جلسه دهد و پس از آن با تعطیلی مجلس، نمایندگان بتوانند در این مراسم تشییع حاضر شوند، مجلس فردا جلسه علنی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز