خبرگزاری کار ایران

تابش خبر داد:

تشکیل جلسه مشترک فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس برای پیگیری مشکلات ورزش ناشنوایان

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۴۱۵

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس برای گسترش ورزش ناشنوایان در جامعه فعالیت دارند و برای ارتقای آن باید تلاش‌ها بیشتر شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در جمع ورزشکاران شرکت‌کننده در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در یزد گفت: ناشنوایان ورزشکار ظرفیت‌های خوبی برای موفقیت در عرصه‌های مختلف ورزشی دارند و باید حمایت‌ها بیشتر شود. 

وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس وظیفه داریم به پاس قدردانی از تلاش‌ها و همت شما زمینه‌های رشد و بالندگی و پیشرفت و ترقی‌تان را در زمنه های مختلف از جمله فعالیت‌های ورزشی فراهم کنیم. 

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مذاکراه با رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان مقرر شد، در اولین فرصت جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندکان عضو فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی برگزار کنیم.

تابش اضافه کرد: حدود ۹۰ سال از برگزاری مسابقات المپیک می‌گذرد اما هنوز مشخص نیست که ورزش ناشنوایان المپیکی است یا پاراالمپیکی و تکلیف این موضوع باید مشخص و معین شود.

وی تاکید کرد: در خصوص جوایزی که اهدا می‌شود بین قهرمانان ناشنوایان ما با سایر قهرمانان المپیکی و جهانی تناسبی ندارد و در این مورد تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در مورد استخدام قهرمانان ناشنوا و استفاده از سایر امتیازاتی که به دیگر قهرمانان تعلق می‌گیرد، پیگیری و اهتمام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز