خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۳۳

وزیر دادگستری دولت دوازدهم دیروز و در ادامه برنامه‌های نخستین سفر استانی خود با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری که به مناسبت هفته دولت برای سفری دو روزه به استان سمنان سفر کرده است، پس از اتمام دیدار صمیمانه خود با فعالان اقتصادی این استان به دیدار آیت‌الله سید محمد شاهچراغی رفت.

وی در این دیدار مطالبی را درباره دیدگاه‌های دولت دوازدهم در زمینه قوانین و مقررات کشور و اجرای آن در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه حمایت از بخش تولید بیان کرد.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود، مختصری از برنامه‌های وزارت دادگستری در دولت دوازدهم را نیز بیان و بر ضرورت همدلی همه آحاد جامعه برای سربلندی کشور تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز با تأکید بر لزوم استفاده از فرصت خدمت به مردم از سوی مسئولان گفت: خدمت به مردم فرصتی گران‌سنگ از سوی خداوند برای مسئولان است که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با تأکید بر لزوم ایجاد وحدت میان مسئولان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر بیان کرد: در استان سمنان خوشبختانه وحدت خوبی میان مسئولان وجود دارد.

وی افزود: امروز دستگاه قضایی در استان سمنان تعامل بسیار خوبی با مسئولان و بخش تولید دارد که این مهم سبب شده است تا روند حمایت از تولیدکنندگان سرعت گیرد.

این دیدار در مسجد عابدینیه سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز