خبرگزاری کار ایران

باقری در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

خروجی عملکرد سلطانی‌فر بازگشت آرامش به ورزش کشور بود/ ۱۲ میلیون جوان در آستانه ازدواج در کشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۸۹۵

نماینده مردم آستان اشرفیه در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سطانی فر نگاه سیاسی که بر ورزش وجود داشت را برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محمدحسین باقری در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با بیان اینکه متاسفانه نگاهی که به وزارت ورزش و جوانان می‌شود فقط ورزشی است گفت: وزارت ورزش و جوانان پتانسیل‌های بسیاری دارد در حالی که باید دستگاه‌های فرهنگی مسئولیت‌پذیر باشند و حوزه جوانان را ساماندهی و ارتقا بخشند.

او تاکید کرد: مشارکت سازمان‌های اجتماعی در حوزه نشاط و شادابی مردم باید تقویت شود. توسعه ارزش‌های اخلاقی باید گسترش یابد. حال چه کسی باید این امر را مدیریت کند.

نماینده مردم آستان‌اشرفیه خا طرنشان کرد: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرانه ورزشی برای کشور در نظر گرفته شده که باید با تدبیر و پاکدستی توزیع شود.

او خطاب به نمایندگان مجلس گفت: همکاران از ۹ ماه پیش که آقای سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان را برعهده گرفت ارتباط خوبی با  نمایندگان مجلس داشت. ایشان جلساتی با ما داشتند که خروجی آن بازگشت آرامش به ورزش کشور شد.

باقری یادآور شد: نگاه به ورزش در کشور ما سیاسی است حال این نگاه با آمدن سلطانی‌فر رفته است.

او خطاب به سلطانی‌فر گفت: باید با توجه بیشتری به تقویت استانداری‌ها پرداخت و باید اقداماتی برای تقویت روابط بین‌المللی و استراتژیک صورت بگیرد.

نماینده آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به برنامه‌های سلطانی‌فر برای حضور در دولت دوازدهم عنوان کرد: وزیر پیشنهادی در برنامه خود به خوبی جانبازان و معلولینی که در جامعه دیده نمی‌شدند، دید. ایشان ارتقاء سلامت جسمی و روحی، معلمان و دانش‌آموزان را در برنامه خود ایجاد کرده است.

او ادامه داد: ایجاد نهضت ازدواج آسان برای ۱۲ میلیون جوانی که مشکل مسکن و ازدواج دارند فرصت مناسبی است که ما بتوانیم از این چالش عبور کنیم.

باقری اظهار داشت: آقای سلطانی‌فر سبک زندگی ایرانی- اسلامی را در برنامه خود جای داده است و با توجه به برنامه ششم توسعه و سند چشم‌انداز نظرات خوبی نسبت به حوزه ورزش و جوانان ابراز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز