خبرگزاری کار ایران

بیرانوندی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

بطحایی با ادب و اهل تعامل است/ فرمایشات روحانی محل اعتماد ماست

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۶۵

نماینده موافق وزارت سید محمد بطحایی تاکید کرد: اگر قرار باشد تحولی در آموزش و پرورش رخ دهد، این مسئله نیازمند عزم ملی است. عزم ملی هم یعنی همت و حمایت مجلس، ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد بیرانوندی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس گفت: همه می‌دانیم مردم از کاستی‌ها و کم‌کاری‌های وزرا، مدیران و دستگاه‌ها اطلاع داشتند و از فرصت‌سوزی‌ها آگاه بودند اما به سخنان امیدبخش ریاست‌جمهوری و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی اعتماد کردند و دست از گلایه شستند و به میدان آمدند و شور و حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند و دوباره دکتر روحانی را برای ایران و اسلام انتخاب کردند.

او ادامه داد: اگر قرار باشد تحولی در آموزش و پرورش رخ دهد، این مساله نیازمند عزم ملی است. عزم ملی هم یعنی همت و حمایت مجلس، ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان صبح امروز روحانی اظهار داشت: امروز آقای روحانی در همین تریبون در پیشگاه مردم و نمایندگان ملت گفتند آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه این مملکت است و این مهمترین و بزرگترین را به کسی می‌سپارم که از او خواسته‌ام این تحول را در این دستگاه ایجاد کند. به عنوان مسئول ستاد شما در استان لرستان می‌گویم این فرمایشات شما محل اعتماد ماست.

بیراوندی افزود: برخی از نمایندگان به عنوان مسئول کمیته آموزش و پرورش از من می‌پرسیدند که دولت چقدر از وزیر آموزش و پرورش حمایت می‌کند؟ آقای روحانی امروز از وزارت آموزش و پرورش سخن گفتند. ما به فرمایشات آقای روحانی اعتماد می‌کنیم.

او درباره توانمندی‌های بطحایی تصریح کرد: ایشان با ادب و اهل تعامل هستند. شما سوابق کاری ایشان را خوانده‌اید که از کلاس درس آغاز کرده است. هم معلم بوده است و هم مدیر. ایشان رئیس آموزش و پرورش استان بوده و سپس به معاونت می‌رسند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه ما کسی را از جنس خودمان می‌خواهیم، خاطرنشان کرد: یک میلیون فرهنگی گفته‌اند ما توان اداره دستگاه خود را داریم. کسی که آشنا به این دستگاه است، آقای بطحایی است. چه کسی بیشتر از بطحایی می‌داند راه تامین نیرویی انسانی چیست و چه کسی بیشتر از او می‌داند که فرهنگیان ما در عرصه معیشت چه دغدغه‌های دارند. در سال ۹۴، رشد ۱۱۲ درصدی حقوق معلمان مدیون تلاش‌های ایشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز