خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات، دفاع و کشور در کمیسیون امنیت بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۲۵

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جلسه این کمیسیون با وزرای پیشنهادی اطلاعات، دفاع و کشور را تشریح کرد و گفت که وزرا با حضور در جلسه امروز ضمن پاسخگویی به سوالات نمایندگان، برنامه‌های خود را بیان کردند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرد: در ابتدای جلسه امروز، کمیسیون اقدام وحشیانه و جنایتکارانه گروه تروریستی تکفیری داعش در به شهادت رساندن شهیدحججی را بررسی، و یاد و خاطره این شهید دفاع از حریم اهل بیت را گرامیداشت. 

نماینده اصولگرای ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از زحمات و تلاش‌های اعضای کمیسیون که در ایام تعطیل مجلس، با تشکیل جلسات فوق‌العاده طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را اصلاح، تقویت و تکمیل کردند، تقدیر و تشکر کرد. 

او در ادامه با اشاره به حضور برخی وزرای پیشنهادی در جلسه کمیسیون امنیت ملی گفت: نمایندگان کمیسیون امنیت برنامه‌های وزرای پیشنهادی را بررسی کردند که بر این اساس، محمود علوی وزیر فعلی و پیشنهادی وزارت اطلاعات با استماع نظرات اعضای کمیسیون، برنامه خود در وزارت اطلاعات در دولت دوازدهم را تشریح کرد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: امیر حاتمی وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز پس از طرح مسائل ازسوی اعضا، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای وزارت مذکور توضیح داد. 

او یادآور شد: همچنین رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی و فعلی وزارت کشور نیز در جلسه امروز کمیسیون به‌عنوان آخرین مهمان حضور یافت و برنامه‌های خود را تشریح کرد.

نقوی حسینی در پایان تصریح کرد: رحمانی فضلی نیز پس از شنیدن سوالات و نقطه‌نظرات اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ضمن توضیح درباره موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان، برنامه‌های خود برای وزارت کشور در دولت دوازدهم را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز