خبرگزاری کار ایران

میرسلیم:

سعی کردیم وارد افشاگری‌های انتخاباتی نشویم

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۰۳۱

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امروز بسیاری اعتقاد دارند حزب موتلفه اسلامی سخنانی منطقی و مستدل در انتخابات مطرح کرد و در عین حال وارد افشاگری‌های انتخاباتی هم نشد.

به گزارش ایلنا، مصطفی میرسلیم در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه گفت: شرایط امروز کشور پیچیده‌ است و یافتن راه‌حل برای معضلات و مسائل موجود ساده نخواهد بود.

او ادامه داد: در حزب موتلفه اسلامی برای برون رفت از این شرایط اعتقاد به عقب‌نشینی و توجیه‌گرایی نداریم.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بیان‌ این‌که از اول هم قرار بود برای اجرای اصل ۴۴ و اقتصاد مقاومتی انقلابی عمل کنیم در غیر این صورت تحقق آنها به جایی نخواهد رسید، اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی همواره باید در صحنه سیاسی حضور داشته باشد و حرف خود را مقتدرانه و بر مبنای واقعیت‌های موجود جامعه مطرح کند.

میرسلیم افزود: امروز بسیاری اعتقاد دارند حزب موتلفه اسلامی سخنانی منطقی و مستدل در انتخابات مطرح کرد و در عین حال وارد افشاگری‌های انتخاباتی هم نشد.

او تاکید کرد: امیدواریم تذکراتی که ما در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به عملکرد دولت می‌دادیم، اثرگذار باشد و در عمل به آن اعتنا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز