خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی وزارت کشور اعلام کرد:

لغو نشست انتخاب نماینده احزاب استانی برای حضور در کمیسیون ماده ۱۰

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۶۸

مدیرکل سیاسی وزارت کشور لغو نشست امروز برای انتخاب نماینده احزاب استانی برای حضور در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدامین رضازاده با توجه به اینکه تعداد افراد حاضر برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به حد نصاب نرسید، پایان کار این جلسه را اعلام کرد و گفت: طبق قانون جدید فعالیت‌های حزبی و سیاسی، دو نفر از دبیران ملی و استانی در این باید انتخابات شرکت کنند.

او با بیان اینکه ما در وزارت کشور دستورالعملی را مصوب کردیم و به همه هم ابلاغ شد، اظهار داشت: از طرق مختلف مانند انتشار در روزنامه‌های کثیرالانتشار، پیامک، فرستادن کارت دعوت و غیره دوستان برای جلسه امروز دعوت شدند اما آنها امروز در جلسه امروز حاضر نشدند.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با اشاره به فعالیت هیأت نظارت تصریح کرد: بر اساس مصوبات کمیسیون هیات نظارتی تشکیل شد و خانم پروانه مافی و آقای رنجبر نماینده قوه قضائیه و من انتخاب شدیم. در مجموع فعالیت‌ها قرار شد که دبیران احزاب استانی امروز تشریف بیاورند و ما انتخابات را برگزار کنیم اما چنین نشد.

رضازاده خطاب به افراد حاضر خاطرنشان کرد: با توجه به این که بنا بود از ساعت ۸ تا ۹ اگر تعداد افراد به دو سوم نرسد، جلسه را لغو کنیم. از عزیزانی که از صبح زود آمدند، تشکر می‌کنیم. طبق قانون اگر در مرحله اول به حد نصاب نرسد در مرحله دوم با هر تعداد این انتخابات را برگزار می‌کنیم.

او درباره جلسه بعدی نیز ابراز داشت: ۲۶ همین ماه جلسه بعدی برگزار خواهد شد. 


 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز