خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جمع خبرنگاران:

آمریکایی‌ها به‌اشتباه تصور می‌کنند اگر با برجام ستیز کنند، به نفع‌شان است / متناسب با رفتار آن‌ها اقدام عملی انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۷۰

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در گذشته و حال بدعهدی‌هایی داشته‌اند و مخصوصاً در دوره اخیر تصور می‌کنند اگر با برجام ستیز کنند، به نفعشان است در حالی که این به ضرر آنهاست.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در حاشیه همایش سراسری هیات امناهای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اقدامات اخیر آمریکایی‌ها بحث تازه‌ای نیست و از وقتی که سنا وارد چنین فضایی شد، آن‌ها با چالش‌هایی در داخل مواجه بودند.

او گفت: تحریم‌های اخیر نیز برای ایران و روسیه رصد می‌شود، متناسب با آن تصمیم‌گیری‌هایی می‌شود و یک بخشی در مجلس به شکل طرحی در حال بررسی و تدوین است و بخش‌های دیگر نیز در هیات نظارت در حال بررسی است.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این نشان می‌دهد آمریکایی‌ها در گذشته و حال بدعهدی‌هایی داشته‌اند و مخصوصاً در دوره اخیر تصور می‌کنند اگر با برجام ستیز کنند، به نفعشان است در حالی که این به ضرر آنهاست.

او یادآور شد: رفتار آن‌ها را با دقت رصد می‌کنیم و متناسب با آن‌ها رفتارهای عملی انجام می‌دهیم و در کمیسیون‌های مربوطه در مجلس نیز تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم و به سرعت در صحن آن را بررسی خواهیم کرد.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: از پتانسیل خوب هسته‌ای برخورداریم و به سرعت می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم و اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند سطح بازرسی‌های آژانس برای آن‌ها خوب نیست، می‌توانیم کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز