خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد :

تخریب چهار رستوران آلاینده بستر رودخانه کرج با دستور قضایی

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۹۶۵

چهار رستوران فعال در بستر رودخانه کرج که موجب آلایندگی رودخانه بودند صبح امروز با دستور قضایی و با حضور نماینده دادستان و سایر مراجع ذی ربط تخریب شد.

به گزارش ایلنا، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج با اعلام این خبر گفت:در پی وصول گزارش هایی مبنی بر احداث چهار باب رستوران در بستر رودخانه کرج که جزو رودخانه‌های حفاظت شده کشور است و منابع آب شرب تهران و استان البرز را تامین می‌کند، بررسی‌های لازم انجام و مشخص شد این رستوران‌ها فاضلاب خود را در داخل رودخانه رهاسازی می‌کنند.

او افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم دستور قضایی صادر و صبح امروز با حضور نماینده دادستانی، نماینده امور آب منطقه البرز و حضور نیروی انتظامی و همکاری شهرداری هر چهار واحد تخریب و بستر رودخانه آزاد شد.

شاکرمی تاکید کرد: متاسفانه با وجود تمام هشدارها و توصیه های صورت گرفته در خصوص لزوم حفظ محیط زیست و احترام به آن،شاهد تعدی و تجاوز به حریم رودخانه ها و جنگل‌ها و منابع طبیعی از سوی افراد سود جوهستیم که چنین اعمالی جز ضربه زدن به آینده محیط زندگی و زیست همه ما حاصلی ندارد و علاوه بر مقابله قانونی با چنین تخلفاتی،خود مردم نیز باید حساسیت بیشتری در این موارد به خرج دهند و با استقبال از فعالیت چنین اماکنی در حریم و بستر رودخانه ها و منابع ملی و طبیعی در واقع به تخریب بیشتر محیط زیست کمک نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز