خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کشور؛

پل‌های هاشم‌زاده افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۸۰۷

با حضور وزیر کشور پل‌های هاشم زاده خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، بازوند در آیین بهره‌برداری از دو پل خیرساز که بر روی رودخانه خرم‌آباد احداث شده است با یادآوری اینکه راهسازی در حوزه زاگرس کار سختی است، گفت: هاشم‌زاده، خیر پل‌ساز شهری، بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت پل به این شهر کمک کرده است. 

او همچنین گفت: رودخانه در هر شهری فرصتی برای شهروندان است اما در شهر خرم‌آباد رودخانه در زمان وقوع سیلاب‌ها، تهدیدی برای شهروندان است. 

بازوند با بیان اینکه شش پل موقت غیرکار‌شناسی در رودخانه شهر خرم‌آباد پیش از این احداث شده بود، گفت: این پل‌ها در هر سیلابی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کردند که در دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکل، پل‌های جهادگران، شهید صارمی و امروز هم پل‌های هاشم‌زاده افتتاح شده است. 

او از وزیر کشور به دلیل توجه به استان لرستان در تمام حوزه‌ها تشکر کرد و گفت: این ششمین سفر وزیر کشور به لرستان است که از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای استان قرار می‌گیرد. 

گفتنی است عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد استان لرستان شد که پس از مراسم استقبال در فرودگاه خرم آباد، افتتاح فاز اول گلخانه هیدروپونیک کشت و صنعت، افتتاح فاز اول گلخانه، جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی با محوریت ایجاد اشتغال و نقش فعالان بخش خصوصی و... از برنامه‌های وزیر کشور در لرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز