خبرگزاری کار ایران

شکوری‌راد:

محوریت همگرایی اصلاح‌طلبان با سیدمحمد خاتمی است/ منافع شخصی را کنار بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۸۵

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تاکید کرد: بزرگ‌ترین سرمایه اصلاحات همین همگرایی است که محوریت این همگرایی سید محمد خاتمی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی شکوری‌راد در نشست هم‌اندیشی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با شورای اصلاح‌طلبان استان و منتخبان شوراهای اسلامی مراکز استان گفت: ما باید بدانیم بزرگ‌ترین سرمایه اصلاحات همین همگرایی است که محوریت این همگرایی سید محمد خاتمی است.

او ادامه داد: باید بدانیم علمدار این گفتمان کیست، هرکسی که عمیقا به اصلاحات اعتقاد دارد باید در راس محور قرار بگیرد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: انتخابات می‌توانست هم هم‌افزایی داشته باشد و هم اختلاف و تفرقه داشته باشد.

او تشریح کرد: اگر شورا‌ها را واگذار می‌کردیم، انتخابات ریاست جمهوری زیر سوال می‌رفت و اگر ریاست جمهوری را واگذار می‌کردیم شورا‌ها دیگر سودی نداشت.

شکوری‌راد با اشاره به روند برگزاری انتخابات عنوان کرد: آقای روحانی نقش بسزایی در این انتخابات داشت.

او تاکید: آنچه که این هم‌گرایی را معنی می‌کند آن است که مدافع منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم. باید مدافع اهداف اصلاح‌طلبان باشیم و منافع شخصی را باید کنار بگذاریم.

شکوری‌راد در خاتمه خاطرنشان کرد: نباید فعالیت‌های حزبی کم‌رنگ شود باید همه در خدمت هدفی که همگرا شدیم و گرد هم آمدیم، باشیم.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در پایان تاکید کرد: من از آقای عارف، موسوی لاری و مرعشی که با عملکرد خود در انتخابات اخیر سبب شدند این همگرایی حفظ و تقویت و به نتایجی موفقیت آمیز در انتخابات اخیر منجر شود، سپاسگزاری می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز