خبرگزاری کار ایران

در پیامی به شکوری‌راد؛

صادقی خواستار مشارکت و همفکری تشکل‌های اصلاح‌طلب شد

دبیرکل جدید انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در نامه‌ای از پیام تبریک دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تشکر کرد و خواستار همفکری بیشتر تشکل‌های اصلاح‌طلب شد.

به گزارش ایلنا، محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران که به‌تازگی با اکثریت آرا به‌عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها انتخاب شده، در نامه‌ای از پیام تبریک علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تشکر کرد.

در متن این پیام آمده:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی شکوری‌راد

دبیرکل محترم حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

باعرض سلام، از پیام محبت‌آمیز جنابعالی به‌مناسبت انتخاب اینجانب به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها سپاسگزارم.

جنابعالی به‌عنوان یکی از شخصیت‌های سیاسی و دانشگاهی اصیل و خدوم، نیک می‌دانید که کشور عزیزمان برای گذار موفقیت‌آمیز از شرایط ویژه‌ی سیاسی داخلی و بین‌المللی بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و انسجام اقشار مختلف و همگرایی و هم‌افزایی همه احزاب و تشکل‌ها و نیروهای سیاسی وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

این‌جانب با استعانت از پروردگار متعال برآنم تا با همکاری اعضای متعهد و فرهیخته انجمن در دانشگاه‌های سراسر کشور و رفع موانع فراروی آن و تقویت انسجام و  هماهنگی با دیگر احزاب و تشکل‌ها و شخصیت‌های محوری اصلاحات، در جهت اثرگذاری و نقش‌آفرینی بیش از پیش این ظرفیت عظیم در توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور تلاش نمایم.   

بدیهی است، نیل به این مهم مرهون مشارکت، همفکری و همکاری تمام تشکل‌های همسو، ازجمله حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، خواهد بود.

با آرزوی توفیق الهی

محمود صادقی - دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها
۲۳ شهریور ۱۳۹۵

به گزارش ایلنا، روز گذشته علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در پیامی، انتخاب شایسته محمود صادقی را به سمت دبیرکلی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تبریک گفته بود.

در بخشی از پیام شکوری‌راد آمده:

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به‌مثابه تشکلی اصیل و در بر دارنده مجموعه‌ای از مدرسین دانشگاه‌ها که علاوه بر عهده‌داری وظایف علمی و آموزشی نسبت به سرنوشت عمومی جامعه خویش دغدغه‌مند و در هر برهه اثرگذار بوده‌اند، با انتخاب جنابعالی که منتخب شایسته مردم در انتخابات اخیر مجلس هستید، در مجموعه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب نقش‌آفرین‌تر خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی برای جنابعالی و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها آرزوی توفیق روزافزون داشته و برای همکاری‌های دوجانبه و نیز در قالب سازوکارهای درونی جبهه اصلاحات اعلام آمادگی می‌کند.

علی شکوری راد - دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

کد خبر : ۴۱۰۵۰۶