خبرگزاری کار ایران

تفهیم اتهام ۴ استاندار بخاطر تخلفات انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۷۷۸

چهارتن از استانداران دولت یازدهم بخاطر تخلفات انتخاباتی در دادسرای کارکنان دولت حاضر و تفهیم اتهام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در یکی دو روز اخیر اسدالله درویش امیری استاندار زنجان، فریدون همتی استاندار قزوین، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به اتهام تخلفات انتخاباتی در انتخابات اردیبهشت ماه سالجاری به دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده‌‌اند.

طبق اطلاعات به دست آمده برای برخی از این استانداران قرار کفالت صادر شده است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور از شکایت دولت علیه برخی از رسانه‌ها، فرماندهان نظامی و ائمه جمعه بخاطر تخلفات انتخاباتی خبر داده بود.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت نیز پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفتگی خود با رسانه‌ها، درباره شکایت دولت از برخی نهاد‌ها در زمان انتخابات و احضار استاندارن گفت: این احضار در جهت بیان ادله بود، استانداران در پاره‌ای از موارد باید توضیح می‌دادند که چرا در یک همایش راجع به دولت حرف زدید، قوه قضاییه دستگاه عدالت است و می‌داند آن‌ها وظایف خود را انجام داده‌اند. معاونت حقوقی رییس‌جمهور گفتند از افرادی شکایت شده که شخص رییس‌جمهور را مورد هدف قرار دادند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز