خبرگزاری کار ایران

ساعی در گفت‌وگو با ایلنا؛

کمیسیون اجتماعی هم با کلیات لایحه تفکیک ۳ وزارتخانه موافقت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۳۰۳

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب کلیات لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت در این کمیسیون خبر داد.

زهرا ساعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون اجتماعی مجلس به‌منظور بررسی لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت، اعلام کرد: در جلسه امروز کمیسیون، لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت یا‌‌ همان لایحه تفکیک ۳ وزارتخانه که پیش از این به‌صورت دوفوریتی به مجلس آمد و یک فوریت آن در صحن به تصویب رسید، مورد بررسی قرار گرفت. 

او با بیان این‌که موضوع این لایحه انتزاع و تفکیک وزارتخانه‌های «صنعت، معدن و تجارت»، «راه و شهرسازی» و «ورزش و جوانان» است، خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که کمیسیون اجتماعی به‌عنوان کمیسیون اصلی مسئول رسیدگی به این لایحه است، پس از استماع اظهارات اعضای کمیسیون، معاون اداری و استخدامی رییس‌جمهوری، کار‌شناسان مرکز پژوهش‌ها و همچنین شنیدن صحبت‌های موافقان و مخالفان تفکیک این ۳ وزارتخانه، کلیات لایحه به تصویب کمیسیون اجتماعی رسید. 

نماینده اصلاح‌طلب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از تصویب کلیات لایحه، مقرر شد که موارد مربوط به هر وزارتخانه در ۳ کمیته مجزای کمیسیون اجتماعی مورد بررسی ویژه قرار گیرد. 

ساعی در پایان ابراز امیدواری کرد که رسیدگی به این لایحه در صحن تا پیش از معرفی کابینه محقق شود و گفت: امیدواریم تا پیش از تشکیل کابینه دولت دوازدهم و معرفی وزرای پیشنهادی از سوی دولت این لایحه تعیین‌تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز