خبرگزاری کار ایران

منتظری در پاسخ به ایلنا:

پرونده رییس دولت‌های نهم و دهم در دیوان عالی کشور مطرح است/ با اسنادی که دادیم شورای نگهبان کار خود را کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۶۰

دادستان کل کشور با بیان اینکه به بخشی از تخلفات رییس دولت‌های نهم و دهم و اطرافیان او رسیدگی شده است، گفت:‌شما شاهد این رسیدگی‌ها بوده اید. اسناد و مدارکی به شورای نگهبان ارجاع شد و شورای نگهبان هم کار خود را کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در نشست خبری خود و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه شما قبل از انتخابات در واکنش به اظهارات رییس دولت نهم و دهم در اهواز گفته بودید که نوبت آنها هم می‌رسد و این دمل باید برسد تا به آنها رسیدگی کنیم. آیا این دمل رسیده یا خیر ؟ همچنین در واکنش به حرف‌های شما هم آقای بقایی مدعی شد دلیل این اظهارات شما این است که به سمت وزارت دادگستری منصوب نشدید، گفت: هرچه به حافظه‌ام رجوع کردم که چه زمانی می‌خواستم وزیر شوم، موردی را بیاد نیاوردم. حتی زمانی می‌خواستند من وزیر بشوم ولی من به دنبال وزارت نرفتم؛ نه در دولت قبل بلکه در دولت فعلی.

او با بیان اینکه به بخشی از تخلفات آنها رسیدگی شده است، اظهار داشت: شما شاهد این رسیدگی‌ها بوده اید. اسناد و مدارکی به شورای نگهبان ارجاع شد و شورای نگهبان هم کار خود را کرد.

این مقام عالی قضایی افزود: برخی از این افراد پرونده دارند و پرونده شان در دادسرای تهران مطرح است.

منتظری با بیان اینکه پرونده رییس دولت قبل هم به همین ترتیب مطرح است، تصریح کرد: تخلفاتی بوده که در حوزه دیوانعالی کشور مطرح است و یکسری هم عناوین مجرمانه ای وجود دارد که جمع آوری شده است.

او تاکید کرد: امیدواریم بدون هیچ حب و بغضی این مسایل رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز