خبرگزاری کار ایران

دبیرکل سازمان ملل در گفت‌وگو با خوشرو:

مقابله با تروریسم نیاز به همکاری بین‌المللی دارد/ سازمان ملل متحد همگام مردم ایران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۶۰

دبیر کل سازمان ملل متحد در پی وقوع حمله تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) با سفیر ایران در این سازمان به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل در تماسی تلفنی با «غلامعلی خوشرو» سفیر ایران در این سازمان درباره حوادث تروریستی روز چهارشنبه در تهران گفت وگو کرد.

او در این تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت جمهوری اسلامی تاکید کرد سازمان ملل متحد حملات تروریستی اخیر در تهران را محکوم می کند.

گوترش همچنین مراتب همدردی خود را با خانواده قربانیان حوادث تروریستی تهران ابراز داشت و با ملت ایران در برابر تروریسم ابراز همبستگی کرد.

دبیر کل سازمان ملل در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد مقابله با تروریسم نیاز به همکاری و هماهنگی در سطح بین المللی داشته و سازمان ملل متحد نیز در این مسیر همگام مردم ایران خواهد بود.

پیش از این نیز دبیرکل سازمان ملل متحد حمله‌های تروریستی امروز در تهران را به شدت محکوم کرده بود.

گوترش گفته بود: «تمامی کشور‌ها باید با رعایت ارزش‌های جامعه جهانی، در مبارزه علیه تروریسم همکاری کنند.»

دبیرکل سازمان ملل همچنین وقوع حمله‌های تروریستی در تهران را به مردم و مقام‌های کشورمان تسلیت گفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز