خبرگزاری کار ایران

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت بیست وهشتمین سالگرد درگذشت بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۶۶

جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران بر انقلابی ماندن و پاسداری از آرمان های امام راحل و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به این شرح است:

" بسمه تعالی "

این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.     "مقام معظم رهبری"

بیست و هشت سال ازعروج ملکوتی پیشوای مسلمین جهان و رهبرآزادگان، مقتدای شیعیان و امید عدالت طلبان حضرت امام روح الله (ره) می گذرد. فقدان رهبری که با هدایت های امام گونه اش با توکل بر نیروی لایزال الهی و به پشتوانه همت ملتی بزرگ، طومار رژیم شاهنشاهی را به هم پیچید و ایران اسلامی را به الگویی برای تمامی حق طلبان و عدالت خواهان درسراسرگیتی مبدل ساخت، اگرچه برای دوستداران آن مرد بزرگ بسیار سخت است، اما انقلاب اسلامی ایران به عنوان یادگار آن امام عظیم الشأن چونان خورشیدی در جهان نورافشانی می کند و امروز در سراسرعالم چشم همه آزادی خواهان و استکبارستیزان به انقلاب اسلامی ایران است. و دراین میان ما به عنوان ادامه دهندگان راه حضرت روح الله و وارث خون های پاک هزاران شهید گلگون کفن که برای اعتلای کلمه اسلام و حفظ ایران اسلامی سر بر آستان حضرت دوست سپردند، وظیفه ای بس سترگ بر دوش داریم.

امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن نه یک شعار بلکه یک نقشه راه در برابر هجوم دشمنان است. اگرهر مستکبری از شرق و غرب عالم بتواند ما را از مسیر صحیح انقلاب دور کند و ارزش های انقلابی مان را در نظر ما بی ارزش جلوه دهد و مفاهیمی همچون استکبارستیزی، عدالت طلبی، حق جویی، مبارزه با فساد، خدمت صادقانه وبی منت ونظایر آن را سست و بی ارزش نماید، آنگاه خواهند توانست که این میراث گرانبها را به بهایی ناچیز از دست ما خارج سازند و شکست این نقشه دشمن راهی ندارد جز رجوع همیشگی به آرمان های امام راحل(ره)، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و پیروی از فرامین رهبرمعظم انقلاب اسلامی. امید آنکه همواره درمسیرروشن انقلاب گام برداریم و درآرزوی روزی بسر می بریم که پرچم انقلاب اسلامی ایران به دستان مبارک صاحب اصلیش حضرت امام عصر(ارواحنا له الفدا) سپرده شود.

جامعه اسلامی مهندسین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشأن و عرض تسلیت مجدد به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز ایشان، از عموم ملت عزیز و قدرشناس ایران دعوت می نماید تا با حضورپرشور در مراسمات سالگرد عروج ملکوتی پیرجماران، بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و خلف صالح اش امام خامنه ای (حفظ اله) داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز