خبرگزاری کار ایران

سالاری در همایش صنعتگران حامی روحانی:

به روحانی رای می‌دهیم تا افراد بی‌برنامه روی کار نیایند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۶۲۰

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر به روحانی رای ندهیم افراد بی‌برنامه که قصد فریب افکار عمومی را دارند کشور را به انحطاط ببرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد سالاری در گردهمایی صنعتگران و مهندسان حامی دکتر روحانی که عصر امروز در سالن والیبال مجموعه ورزشی حجاب برگزار شد، اظهارکرد: سلام بر آزادی، سلام بر اصلاحات، سلام بر صنعتگر و مهندس، درود بر هاشمی، سلام بر خاتمی و سلام بر روحانی.

او ادامه داد: بررسی تاریخ چندهزار ساله ایران نشان می‌دهد که هر گاه حاکمان به صنعتگران و مهندسان توجه کردند کشور رو به پیشرفت رفته است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر خاطرنشان کرد: تورم، بی‌ثباتی ارز، کاهش ارزش پول ملی، انهدام مراکز برنامه‌ریزی و تصمیم گیری و رویکرد عوامفریبی درد برای این کشور بود ما برای ساختن ایران اسلامی مصمم هستیم نه فروختن آن.

سالاری تصریح کرد: به روحانی رای می‌دهیم چراکه نفت را از زیر ۸۰۰ هزار بشکه در روز به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه در روز رساند، تورم را تک نرخی کرد و با تعامل با کشورهای دنیا تحریم را برداشت.

او ادامه داد: به روحانی رای می‌دهیم چراکه محیط زیستی که در دولت گذشته به فراموشی سپرده شد احیا کرد حقوق شهروندی را ابلاغ و قانون اساسی را در آن جاری کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: به رقبای روحانی رای نمی‌‌دهیم چراکه آنها می‌خواهند نه برای ۴ سال بلکه برای ۴۰ سال سرنوشت کشور را به دست بگیرند. اگر به روحانی رای ندهیم افراد بی‌برنامه که قصد فریب افکار عمومی را دارند کشور را به انحطاط ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز