خبرگزاری کار ایران

مجمع مدرسین و محققین حوزه علیمه قم از روحانی حمایت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۳۲

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه‌ای حسن روحانی را به عنوان نامزد مورد حمایت این مجمع در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم بر پشتیبانی قاطع و همه جانبه از حجت الاسلام والمسلمین روحانی تاکید می کند و همگان را به رای دادن به ایشان فرا می خواند.

دراین اطلاعیه از حسن روحانی به عنوان 'شخصیتی انقلابی، مدیر و مدبر، اندیشمندی آزادی خواه، مستقل و از سرمایه های اصیل جمهوری اسلامی و شایسته ترین کسی است که در شرایط دشوار کنونی می تواند در منصب ریاست جمهوری قرار گیرد' نام برده شده و افزوده شده است: دولت روحانی با وجود محدودیت های فراوان در چهارسال گذشته موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف به دست آورده است.

این مجمع خاطر نشان کرده است:

مردم عزیز و قدرشناس ایران به پاس گرامی داشت این تلاش ها و با درک ریشه اصلی کاستی ها و دشواری های فراروی دولت ، برای حل آن ها راهی که چهار سال پیش آغاز کرده بودند را ادامه و پاسخ انتقادهای ناجوانمردانه و غیرمنصفانه به دولت را خواهند داد و روز ۲۹ اردیبهشت با رای قاطع به جناب آقای دکتر روحانی پشتیبانی خود را از جریان اصلاحات و اعتدال اعلام می کنند.

در دیگر فرازهای اطلاعیه مجمع مدرسین و محققین آمده است:

در این انتخابات ۲ جریان با ۲۲ رویکرد و برنامه کاملا متفاوت رویاروی هم قرار گرفته اند نخست جریان اصلاح طلبی و اعتدال خواهی که ریشه ای اصیل در انقلاب دارد و با برداشتی رحمانی و روز آمد از اسلام در پی توسعه، پیشرفت، آبادانی ایران و تعامل با جهان در راستای حل دشواری ها است.

و جریان دیگر، جریان اقتدارگرا که با نگاهی افراطی و برداشتی واپس گرایانه و خشن از اسلام و انقلاب و با ژست انقلابی گری و شعار های فریبنده به دنبال محدود کردن فضای سیاسی، آزادی های مدنی و انزوای نیروهای متخصص و کار آمد و تقابل با جهان با هزینه کردن از سرمایه و منابع ملی ایران است.

جریان اخیر که کارنامه هشت ساله آن ثمره ای جز تحریم و انزوا و زیان های بزرگ جبران ناپذیر برای ایران نداشته و کشور را به ویژه در عرصه اقتصادی در آستانه سقوط قرار داده است اینک با چهره هایی جدید پا به انتخابات گذاشته و با وعده های فریبنده و تخریب شدید دولت و استفاده از شیوه های غیراخلاقی در پی جلب آرای توده مردم است.

 این جریان در طول سال های گذشته نه تنها از هیچ گونه تلاشی برای به بن بست رساندن و خنثی کردن اقدام های دولت فروگذار نکردند، بلکه ‌اکنون با بزرگ نمایی مشکلاتی که خود در پیدایش آن سهیم بوده و از حل آن جلوگیری کرده است، می کوشد تمامی گناهان و کاستی ها را برگردن دولت اندازد و با چهره ای به ظاهر منتقد و مدافع مردم خود را برنده انتخابات کند.

 بی تفاوتی و عدم مشارکت در این انتخابات تن دادن به حاکمیت جریانی است که تجربه سهمگین و زیان بار آن را با هزینه ای گزاف پشت سر نهاده ایم و بی تردید آزموده را آزمودن خطاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز