خبرگزاری کار ایران

ملکی در گفت‌وگو با ایلنا:

نمی‌دانم اعضای لیست «خدمت» با چه سازوکاری انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۸۴

سخنگوی لیست خدمت در خصوص اعمال نظر شهردار تهران برای بسته شدن این لیست گفت: من از این موضوع خبر ندارم و حتی نمی‌دانم اعضای این لیست با چه سازو کاری انتخاب شدند فقط دیروز به من زنگ زدند گفتند شما در لیست هستی و وظیفه سخنگویی بر عهده شماست.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص لیست خدمت گفت: سعی شده این لیست بر اساس تخصص و جوانگرایی بسته شود و تا روز گذشته برای نهایی شدن آن کار کارشناسی صورت گرفت و سرانجام این ۲۱ نفر اعلام شدند.

ملکی در پاسخ به این سوال که اعضای این لیست در حال حاضر اکثریت شورای شهر را دارند پس در صورت رای آوردن این لیست روند فعلی ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: باید دید آیا عملکرد شورای شهر چهارم مثبت بوده یا خیر و این را در نهایت مردم باید نظر بدهند اما من به شخصه بارها اعلام کرده‌ام که در حوزه کاری خودم(آتش‌نشانی) عملکرد مطلوب نبوده و حقوق کلی این قشر رعایت نشده است و بر همین اساس کاندید شده‌ام.

او در خصوص اعمال نظر شهردار تهران برای بسته شدن این لیست گفت: من از این موضوع خبر ندارم و حتی نمی‌دانم اعضای این لیست با چه سازو کاری انتخاب شدند فقط دیروز به من زنگ زدند گفتند شما در لیست هستی و وظیفه سخنگویی بر عهده شماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز